Nya BIM januari 2019
Det jag får fram är att moderkakan börjar bildas i v.5 så borde ju va lugnt. :)
Jag dricker knapps alls nu sedan vi började försöka men tänkte ändå kanske ta ett gals vin till maten och ett glas bubbel vid 12 slaget! :)
Det jag får fram är att moderkakan börjar bildas i v.5 så borde ju va lugnt. :)
Jag dricker knapps alls nu sedan vi började försöka men tänkte ändå kanske ta ett gals vin till maten och ett glas bubbel vid 12 slaget! :)
Alltså jag tror jag plussade precis!!! Äl+11 bim-3.....
Det är fortfarande svagt men det här strecket behöver iaf inte jag leta efter! Så min känsla tror jag var rätt den här gången Sen är det ju så tidigt så med min historia så ropar jag inte hej än, men åh vad glad jag blir!!!
Det översta är från igår (då det såg ut lite som det klassiska spökstrecket) understa är från idag då strecket är ganska väl synligt , men svagt! Men man kan ju se en stegring iaf vilket är positivt
Så... detta hände precis. Jag ser ju ett streck där o min sambo likaså, men vad tror ni? Är helt skakis nu, så jäkla glad. Det var ett tidigt test, BIM är runt 1/1.
Jag hade bruna/rosa färgade flytningar ett par dagar kring bim med min son och det gick ju bra iaf
Försök nummer två efter missfallet och nu kom mensen igång! Ny bim 27/1. Har lite svårt att skriva in mig i listan, någon som kan? :) Tredje gången gillt kan man hoppas!
BIM-lista
1/1 Sångfågeln87, Kstadtjej87, Jsv17, holocene
2/1- Canary
3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83
4/1 mangon, Mezzy
6/1 Myline
7/1 Livethänder, Siri88,
8/1 Milka21, FloraLinnéa
9/1 MissKelli, Olise91
10/1 FruEA, Banuni
11/1 Rosarosorochtee,
12/1 EliMil
13/1 Jojjans MammsenS
16/1 Snickesnack, Miichaella
18/1 Nicciz, HejEllie
19/1 Liten89a
25/1 zebrans
26/1 ero13
27/1 Liit
Pluslista
Hallondröm1111 (ÄL+9)
Jsv17 (ÄL+10)
holocene (ÄL+11)
Hojta om jag missat någon eller skrivit fel på pluslistan :O Jsv17, var osäker på om du räknade första testet eller dagens test som plus? :)
BIM-lista
1/1 Sångfågeln87, Kstadtjej87, Jsv17, holocene
2/1- Canary
3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83
4/1 mangon, Mezzy
6/1 Myline
7/1 Livethänder, Siri88,
8/1 Milka21, FloraLinnéa
9/1 MissKelli, Olise91
10/1 FruEA, Banuni
11/1 Rosarosorochtee,
12/1 EliMil
13/1 Jojjans MammsenS
16/1 Snickesnack, Miichaella
18/1 Nicciz, HejEllie
19/1 Liten89a
25/1 zebrans
26/1 ero13
27/1 Liit
Pluslista
Hallondröm1111 (ÄL+9)
Jsv17 (ÄL+10)
holocene (ÄL+11)
Hojta om jag missat någon eller skrivit fel på pluslistan :O Jsv17, var osäker på om du räknade första testet eller dagens test som plus? :)
Alltså... från att ha varit lite halvt ÄL-på-g hela veckan så var det nyss som att någon knäppte på en strömbrytare i hela kroppen. Nu är jag SÅ på g! XD
Negativa LH-test än så länge men det är bara en tidsfråga innan de peakar. Kanske, kanske kan vi få avsluta det här året med en befruktning, om inte annat, börja nästa år med en :).
Det är just det här jag gillar så mycket med att ha en cykel (till skillnad från med piller). Follikelfasen - och att det är så himla häftigt att känna hur sakerna händer i kroppen!
Hur ska man rent optimalt tänka med samlagsfrekvensen nu förresten? Det är ju en svår balans mellan att nuppa ofta, och att vänta in en bra spermieproduktion. Vi har kört typ varannan dag sedan mensen tog slut och senast igår.