Inlägg från: Anonym (Är de andra bättre på att handskas med sina tonåringar?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Är de andra bättre på att handskas med sina tonåringar?)

Svenska ungdomar knarkar ner sig, super och skiter i skolan?

Ja, vem är bäst på att uppfostra sina tonåringar i det här landet? Vem super och knarkar mest, skolkar mest, totalt skiter i skolan? Är det dem som kommer från Balkan, eller är det etniska svenskar?

• Svar på tråden Svenska ungdomar knarkar ner sig, super och skiter i skolan?

Men är det inte mest att de bråkar? De brukar ju vara väldigt duktiga i skolan och får bra betyg, och alla deras ungdomar, blir flygvärdinnor, jobbar på apotek, 1blir rörmokare och ingenjörer? Läkare och sjuksköterskor? Eller är det bara en myt?

Jag pratar inte om gruppvåldtäkter, men om fulla, drogade, skolkade, dåligt mående, svenska ungdomar?

Jag menar att de Balkanska barnen som är födda här, och nu är ungdomar, är mycket bättre på att utbilda sig och studera? Vi ser dem ju överallt nu. De drogar sig inte på samma sätt, som många etniska svenska ungdomar gör, super dig inte aspackad, så polisen får släpa hem dem till deras föräldrar?

Jag pratar inte om de nyanlända afghanpojkarna, det finns massor med bra också. Jag pratar om barn från Balkan?

Svar på tråden Svenska ungdomar knarkar ner sig, super och skiter i skolan?