• Anonym (AnonAss)

Män: finger i rumpan eller inte?

Är nyfiken på hur många av er män som gillar att få ett finger i rumpan under sexakten? Har uppfattningen om att det är antingen starkt ja eller starkt nej, som tjej är det svårt att veta om man har där att göra eller inte ibland!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män: finger i rumpan eller inte?
  • Anonym (Hemorrojder)

Med hemorojder i arslet är det helt enkelt inte särskilt skönt.

• Anonym (Samma)
    Anonym (Pelle) skrev 2018-11-02 10:13:17 följande:
    Är det inte frustrerande att veta hur sköna orgasmer du går miste om?

Varför berättar du inte för din fru?
    Jag vet inte riktigt. Jag var utan sex länge innan jag träffade min fru, så det har varit skönt bara att kunna få ha sex överhuvudtaget. Det är klart att jag ibland tänker på att vi kunde ha sex oftare eller på något annat sätt än vi har, men samtidigt är ju detta sexliv något som är ett resultat av samspelet mellan just oss. Det skulle kännas lite pinsamt att berätta om upplevelser med en kvinna i bekantskapskretsen.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Samma) skrev 2018-11-02 12:57:15 följande:

Jag vet inte riktigt. Jag var utan sex länge innan jag träffade min fru, så det har varit skönt bara att kunna få ha sex överhuvudtaget. Det är klart att jag ibland tänker på att vi kunde ha sex oftare eller på något annat sätt än vi har, men samtidigt är ju detta sexliv något som är ett resultat av samspelet mellan just oss. Det skulle kännas lite pinsamt att berätta om upplevelser med en kvinna i bekantskapskretsen.

Det förstås.

Men måste du berätta med vem du har denna upplevelse? Behöver du ens berätta att du varit med om det tidigare? Du kan väl bara säga att det är en grej du vill prova av nyfikenhet.

Men om din fru är väldigt vanilj och inte själv är intresserad av att utvecklas eller prova nya grejer så förstår jag att det är svårt och pinsamt. Jag tyckte inte heller det var helt lätt att berätta för min fru även om jag haft fingrar och kuken inne i hennes bak många gånger.
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Pelle) skrev 2018-11-02 14:08:33 följande:
    Det förstås.

Men måste du berätta med vem du har denna upplevelse? Behöver du ens berätta att du varit med om det tidigare? Du kan väl bara säga att det är en grej du vill prova av nyfikenhet.

Men om din fru är väldigt vanilj och inte själv är intresserad av att utvecklas eller prova nya grejer så förstår jag att det är svårt och pinsamt. Jag tyckte inte heller det var helt lätt att berätta för min fru även om jag haft fingrar och kuken inne i hennes bak många gånger.
    Det är klart att det ibland lockar att få uppleva det igen.
  • Anonym (50 years of grey)
    Anonym (p) skrev 2018-11-02 00:06:00 följande:

Var det en läkare?

Japp
  • Anonym (A)

Alltid när min sambo suger mej, hon är suverän på att massera prostatan.

Kommer som f-n när hon gör det

• Anonym (M1981)

Fick, helt oväntat faktiskt, ett finger upp i rumpan igår av min tjej. Hon smekte först lite runt för att sedan förs in ett finger och röra runt lite. Det var jätteskönt även om jag inte kom där och då. Jag återkopplade till henne att det var kul att testa något nytt och att jag tyckte det var skönt. Hoppas hoppas på flera sådana tillfällen nu.

• Anonym (Starkt nej)

Jag säger starkt nej på det. Nej på det sättet att jag inte vill och inte uppskattar det, men jag kan gå med på det om det behövs.

Tex. så sa en ex. att jag bara fick stoppa in den i hennes rumpa om hon fick stoppa in en dildo där på mig. Tyckte jag var en bra deal. Det gjorde ont, var väldigt oskönt men jag gick till mitt mentala happy place och uthärdade det. Helt klart värt det trots obehaget.

Så skulle det komma som ett slags krav att ställer jag inte upp på det så blir det inget annat heller, så för all del stoppa upp ett finger då. Men njuta av det kommer jag inte göra, bara uthärda det.

• Freddie K

Börja gärna med ett finger, sen tunga och sen en hård och härlig kuk.Skäms

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Män: finger i rumpan eller inte?