Vi som har BIM november 18
Fråga. MASSA ÄL flytningar idag haha men kan det stämma att jag ska ha ÄL på tisdag då??? Kan man ha det så långt innan?
Fråga. MASSA ÄL flytningar idag haha men kan det stämma att jag ska ha ÄL på tisdag då??? Kan man ha det så långt innan?
När man igårkväll ska överraska maken me fertilitetsglismedel o plockar fram tuben ur sängbordslådan mitt i akten. Tycker de känns lite konstigt men kör på ändå. Inser efteråt att de blev fel tub.
Det var var handkrämstuben...
En fråga.
Jag hade äl förra söndagen, alltså 6 dagar sedan. Är ganska då säker på det, då äl-test blev fast glad gubbe och att jag var på VUL på onsdagen och hon såg ett ganska stort ägg aom hon trodde skulle släppa om några dagar.
Nu 6 dagar senare får jag blinkande gubbe på äl-testerna igen., vad kan det bero på? Släppte aldrig ägget, eller har jag äl två gånger denna månad?
Hej! Första inlägget här på FL någonsin! Ska ha min mens imorgon 11/11. Känner inte något mer än ömma bröstvårtor och är så nervös. Har kört med CB advanced digital, låg på dagen med fast smiley gubbe och två dagar innan det. Finns det en chans att det kan ha tagit sig?
Wow vad många plus idag!! Vad kul, blir hoppfull! Grattis alla!
Är på äl+ 5 eller 6 (är lite osäker om äl var på söndag eller måndagen) och känner idag små stickningar eller molande i livmodern växlar från höger till vänster sida, kan det va ägget som fäster tro? Någon som plussat som känt samma ca en vecka efter äl?
Köpte ett digitalt test också på grund av att jag hört lite för många skräckhistorier om testlagrets tester, men mycket riktigt. Jag är GRAVID!! SÅÅ LYCKLIG!
Var helt tvärsäker på att det inte skulle bli något denna månad. Hade inga ägglossningsflytningar what so ever och trodde att kroppen helt enkelt hoppat över ägglossning denna månad. Hade bara lite extra mycket lotionflytningar.
Sedan har jag inte haft några gravidkänningar. Tycker jag läser att varenda en här inne som blir eller inte blir gravid får ömma bröst och illamående och frossa och allt vad det är, men jag har mått precis som vanligt.
Så detta är helt klart en överraskning! Åh så glad jag är!
Lycka till alla ni andra och jag hoppas att vi ses i julitråden! :)
Hej jag hoppar in här:)
Har BIM på måndag och är idag på äl+12. Har tagit tester och alla visar neg. Vi Har en dotter på 3år och har det senaste året fått tre missfall.
Denna månad så har jag svullen mage , gasig, högre temp , ömma bröst och "ilningar" och lite molvärk. Kanske så är jag bara skengravid :(
Men jag håller tummarna på att mensen INTE dyker upp. Tre av våra vänner har plussat dom senaste tre månaderna och man är så glad för deras skull men samtidigt så känns det som knivar i bröstet. Har även fått höra saker som "nu får ni skynda på för snart är alla vi andra i kompis gänget gravida". Har försökt förklara att det gör ont när dom säger så men orden sitter kvar.
Är det så många som droppat av eller är det så många som fått negativt? Tycker det är en massa namn från 1 till 11 nov. men enbart 3-4 st som plussat.
Alltså...vad tror ni????
BIM idag
Blev missfall idag för min del... Lycka till ni andra!
Tog det här testet nu imorse på ÄL+9 (BIM-3), kan det vara ett sånt spökstreck som ändå verkar ganska vanligt på Clearblue? Fick nämligen tokblankt på Testlagret.
Har inga symptom alls (inte ens PMS) så hade räknat med att det var kört, de två gånger jag varit gravid innan (tidiga missfall) så har jag haft extremt ömma bröst och lite illamående när jag plussat. Kan jag vara gravid utan symptom eller är det bara ett spökstreck?
En fråga, är det "inte bra" att ha en lång lutealfas. Min är 17 dagar, ibland har den till och med 19 dagar. Är det lika "illa" som ha en kort?
Provade ett testa tidigt nu på kvällen.. blankt.
Ska man lita på det eller testa igen om mensen är sen?
Kunde inte låta bli och nu känner jag mig sjukt besviken. Dock galet ömma bröst varav bröstvårtorna blivit större och ömmar för ingenting. Är det vanliga mens symtom? Någon som känner igen sig?
Tog ett test imorse som var negativt. CB digital. Är på BiM -4. Hade lovat mig själv att INTE testa innan BiM den här gången men nog fan kunde jag inte låta bli. Har inga symptom alls. Inte ens pms. Möjligtvis lite molvörk längst ner i magen men det kan ju vara vad som helst. Det känns som att jag aldrig kommer få det där plusset! Varje månad veckan innan mens känner jag mig som en missbrukare som jagar den stora kicken eller vinsten. Tror jag behöver en paus från allt det här!
Jag testade negativt imorse med cb digital. Är på äl+14 har bim om två dagar men eftersom min lutealfas är så lång så är det nog att räkna med att mensen kommer på tis. Eller har någon fått negativt på äl+14 men fortfarande varit gravid? :(
Här kom mensen idag.. :/ en dag tidigare..
La till mig i pluslistan nu, eftersom plusset var mycket starkare imorse och nu kunde till och med mannen se det klart och tydligt!
Märklig känsla det här :D