Inlägg från: Anonym (Ängel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ängel)

Vi som har BIM november 18

Ma18 skrev 2018-11-01 20:29:56 följande:
    Tack <3 jodå vi har sökt hjälp, har hormonbehandling nu så förhoppningsvis gör det susen!
    Okej, då håller jag mina tummar att det tar sig nu i slutet å¨november 
  • Anonym (Ängel)
    Evi82 skrev 2018-11-02 07:41:22 följande:
    Starkare idag men ändå blinkande gubbe, när blir den fast?
    Jag kommer ihåg att min cykel i september var jättekonstig.
    Då fick jag enbart blinkade gubbar, aldrig den fasta. testade upp alla 10 stickor men det sträckte sig på cirka 8 dagar. Testade två grr per dag när jag misstänkte min ägglossning. men fick aldrig den fasta gubben. 
    Jag har ingen aning om varför, antingen är Äl senare den månaden (fast jag fick min mens på dag 29 som alltid) eller så är det att Äl uteblev den månaden. 
  • Anonym (Ängel)

Hur går det för er som hade BIM igår och idag? Håller tummarna för er <3

• Anonym (Ängel)
    carola18 skrev 2018-11-03 13:49:09 följande:

Mens!

usch :( kämpa <3
  • Anonym (Ängel)
    NervösaNatta skrev 2018-11-05 08:49:02 följande:

Hade en hemsk dröm inatt.. drömde att jag plussade men att dagen efter fick jag missfall.. usch var helt förtvivlad när kag vaknade.

Är inne på försök nummer två.. har ägglossningsvecka just nu. Så jag hoppas på att det blir ett plus men inte som i min dröm!

Någon annan som har konstiga drömmar när ni nu försöker plussa?

Jag drömde förra månaden att jag plussade. Men jag drömmer väldigt ofta och mycket. Kommer ofta ihåg mina drömmar. Handlar nog om att man haft dom tankarna under dagen. 
  • Anonym (Ängel)
    Tredtopp skrev 2018-11-05 15:37:44 följande:
    vad är det där för diagram? Är det en app?
    Det är en app tillsammans kombinerat med att man tar tempen varje morgon och för in sin temp i appen så får man fram diagrammet. Det är natural cycle. Tror inte man får fram diagrammet utan att skriva in sin temp. 
  • Anonym (Ängel)

Vilket försök är alla på här i tråden? 

• Anonym (Ängel)
    Jagerika skrev 2018-11-06 16:32:59 följande:
    November blir 11:e försöket :/ så trött på att det aldrig tar sig!
    Det förstår jag :/ hoppas du orkar kämpa på <3 funderar ni på att söka hjälp?
  • Anonym (Ängel)
    SofiaS95 skrev 2018-11-06 16:34:23 följande:
    Har nästan tappat räkningen redan...13 eller 14 tror jag :(
    usch, lider med er :/ Har ni funderat på att söka hjälp? har ni testat några "hemmametoder"?
  • Anonym (Ängel)
    Canary skrev 2018-11-07 08:50:05 följande:
    16:e enligt min app, P-tracker. ska börja testa från 12:e typ. Du då?
    Stämmer dina Äl-dagar enligt P-tracker? Jag tycker det är så konstigt. Enligt appen ska jag ha ÄL nu på lördag, den 10/11 men av en slump (kände lite på mig att det skulle vara tidigare) så testade jag med stickor förra fredagen. Fick då blinkande och sedan på lör fick jag fast glad gubbe. Hade jag gått enligt appen och börjat testa idag som appen tycker, så hade jag missat äl helt. Visst vi kanske hade han sex ändå under förra veckan men om man nu inte haft det. 
Svar på tråden Vi som har BIM november 18