Vi som har BIM november 18
Vet någon här inne om 2 streck på äl kan betyda graviditet?
Jag får alltid blankt när jag inte är vid ägglossning annars. Så för mig, BIM idag, var första gången :)
Hade inget graviditetstest hemma, därav äl-test.
Vet någon här inne om 2 streck på äl kan betyda graviditet?
Jag får alltid blankt när jag inte är vid ägglossning annars. Så för mig, BIM idag, var första gången :)
Hade inget graviditetstest hemma, därav äl-test.
Jag vet egentligen inte.. men jag har hört av folk här på FL att de fått positivt på Äl-testerna när de varit gravida.. Jag testade med ÄL-test förra månaden dagen innan BIm.. och det var negativt.. Så jag skulle köpa ett gravtest och kolla..
Håller tummarna <3<3 har ni försökt länge?
Då håller jag alla mina tummar för att du får plus även på gravtestet.. Gud vad nervöst att ta!!!
Det går inte alls bra.. Fick ett sent missfall och nu är det dags för BF på det lilla pyret som skulle ha kommit:( Brukar sitta och tänka: Nu hade jag suttit här med en stor mage och varit nervös inför förlossningen och börjat packa BB-väskan... även om jag VET att jag ska sluta tänka..håller på och bryter ihop mer och mer för varje månad..
Men kan tänka mig att din sorg och stress varit enorm också när ni hållt på så länge.. <3 När ska du testa?
Bim+1 idag.
Ingen mensvärk men fortfarande ont i brösten. Har mer stick/hugg/bubblig i magen.
Fick idag bruna flytningar, inget rött i alls.
Någon som känner igen sig? Någon som varit gravid trots bruna flytningar? Har aldrig haft bruna flytningar innan vad jag kan minnas.
Angående att jag ej har vanlig mensvärk är konstigt då jag får EXTREMA smärtor vid mens. Nu... knappt något.
Jag har inte testat. Inte lätt på jobb och man är lite otålig
Har försökt få barn i över ett år och har sagt till mig själv att inte testa innan bim. Har en väldigt regelbunden menscykel på 28-30 dagar. Är på dag 32 idag!
Så får testa imorgon bitti. Ville bara veta andras erfarenheter