Vi som har BIM november 18
Hej! Fick precis min mens så hoppar över hit. 26 år och mannen 27. Detta blir vårt 11e försök!
Hej! Fick precis min mens så hoppar över hit. 26 år och mannen 27. Detta blir vårt 11e försök!
Försök 11 blir nu i november, är så trött på allt detta nu :( lägger in mig för att få lite hopp om livet!
Ni som testar med ÄL-test här. Hur snart efter mensen är slut brukar ni börja testa? Jag körde med ÄL-tester innan jag blev gravid med sonen och det funkade bra, men har helt glömt när man ska testa för att vara säker på att pricka in allt. Känns som att börja om på nytt nästan
Vi har försökt sedan augusti 2017 :(
Jag känner så väl igen mig.. Jag vet helt ärligt inte hur många fler negativa månader jag orkar med... Jag har tappat all lust till allt och min personlighet har nästan förändrats..
tycker synd om min sambo han försöker vara positiv men jag är bara ledsen och otrevlig mot honom.. Så ska man stå där i butiken (jobbar i butik) och hjälp folk och vara glad.. det går verkligen inte... speciellt mitt på dagarna när alla som är mammalediga med sina små bebisar kommer in och handlar :( jag känner att jag bryter ihop snart. Man blir påmind konstant..hur faaaaaan ska man sluta tänka på det??? hur gör du för att få dina eftermiddagar//kvällar att gå?