Vi som har BIM november 18
Jag har BIM den 21nov, och ska ha ÄL den 6e nov. Först skulle sambon varit iväg tills den 13e nov men verkar som att han kommer hem tidigare!!! Så får hoppad han hinner hem :)
Jag har BIM den 21nov, och ska ha ÄL den 6e nov. Först skulle sambon varit iväg tills den 13e nov men verkar som att han kommer hem tidigare!!! Så får hoppad han hinner hem :)
Ja jag vet. Det är hemskt. Känns också som varenda människa man känner blir gravid före en. Och asså jag blir ju jätteglad för deras skull men också förtvivlad för man undrar varför det inte går för oss liksom. Fy.
Usch jag vet hur det känns! Vi började i oktober och sen har vi haft månader efter det vi inte fick till det. Har ni sökt hjälp?
Jaha där sket sig denna gången med. Sambon ringde o sa att han blir kvar i Tyskland. Orkar inte mer allrså...
Fick mens idag...fattar ingenting. Båda barnen fick vi på en gång. Vi hade sex ända till 1,5 dagar innan äl(känner den). Blir så matt....
Kom på igår att jag glömde lägga till mig själv på BIM listan..! Men så idag kom äntligen mina grav.test. Tog ett nu efter jobbet!
Jag tog precis en teststicka och det syntes mer än det gjorde förra månaden när jag såg vad jag antar var spökstreck, men för lite för att säga att det var ett plus gaaah!! Längtar tills imon på morgonen när jag kan testa mer noga. Har BIM på fredag.