• Teresee

Vi som har BIM november 18

BIM-listan nov

1/11 Canary, em0ma, teresee

3/11 gummsanmadde, Z1987

5/11 Noanda

7/11 Jojjans

15/11 MissKelli

• Teresee
    gummsanmadde skrev 2018-10-08 20:35:04 följande:

Tänkte skriva va roligt att fler trillar in här men det menar jag inte, önskar ju att ni hade fått plus istället, jag kunde ju oxå fått det ju ;)

Men trevlig att få lära känna er lite!

Är på 6 dsgen, blöder fortfarande, sen efter jag fick dottern (4:e mensen sen slutat amma) så blöder jag fan i 8! dagar! Innan va det 4, max 5 å då va det pytte lite på 5:e dagen. Drygt att blöda så här länge..

Men skönt att det snart slutar å man kan börja mysa igen :) när ha ni ägglossning? Jag tror jag ha den 18, enligt mens appen jag ha.

Ooh jobbigt med lång mens :( !! Hoppas det är din sista på ett tag!

Jag har ÄL runt 20:e så inte så långt ifrån dig! :)
  • Teresee
    gummsanmadde skrev 2018-10-09 08:55:44 följande:

Ja det är så tradigt, hoppas att det minskas efter hand, ännu bättre med ett plus hehe. Kollar du med test när du ha ägglossning eller ha du bara gissar? Jag tänkte köpa ägglossning test men tycker det är dyrt haha ha känner av ägglossning ganska tydligt å så ha vi sex varannan dag så vi borde inte missa det.

Absolut! Ja jag kör ägglossningstest när Clue säger att jag har fertila dagar. Jag känner också väldigt tydligt av den, men jag har blivit lite beroende av kicken jag får av ett positivt test.. Sorgligt men ack så sant
  • Teresee

Glad gubbe på ÄL test idag! Jag och sambon är på semester så kommer kunna sexa loss ordentligt nu. Dock kom den glada gubben en dag tidigare så nu har jag tydligen BIM 31/10 istället för 1/11. Hoppas hoppas hoppas för att det tar sig denna gången, det känns hoppfullt! :D

• Teresee
    Canary skrev 2018-10-28 09:07:58 följande:

Nä, negativt idag igen. Fan.

Jag har också BIM 1/11 och tokblankt test idag, kunde inte ens inbilla mig nåt. :(
  • Teresee
    Em0ma skrev 2018-10-28 20:58:39 följande:

Också bim 1/11 då flo flyttat fram mig igen... Också tokblankt test idag..

Kul ändå att vi är tre (enligt listan till och med fler) på samma datum. Hoppas åtminstone någon utav oss plussar trots blanka tester tidigt.. <3 håller tummar och tår för oss!
  • Teresee

Så många som har BIM nu den 1:a.. Som sagt tokblankt test igår och jag lyckades hålla mig från att testa imorse. Har tyvärr både igår och idag haft riktig PMS huvudvärk. Brukar dock bara ha det dagen innan mens men nu har jag haft det i två dagar redan och enligt kalendern så ?borde? det komma först på onsdag. Så vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Är även brutalt törstig och sugen på vatten. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det?

Hur går det för er andra som har BIM denna vecka? :)

• Teresee
    Nova92 skrev 2018-10-29 13:34:24 följande:

Jag har bim på fredag! Har haft ont i tjejmagen sen i fredags och kände metallsmak i lördags, och idag huvudvärk och magont idag. Lovade mig själv förra månaden att inte känna efter men magvärken går inte att inte känna. Har inte testat än, men tror inte jag kan hålla mig till fredag. Jag kommer nog testa imorgon även om jag vet att det kommer vara tokblankt.

Jag håller tummarna för något svagt! :D
  • Teresee
    Alllleee skrev 2018-10-29 14:54:42 följande:

Jag ska ha bim till helgen också. Har mycket molnande värk, vet inte riktigt vad det betyder. Ömma bröstvårtor sen ägglossning. :p men Jag tror inte det lär blir plus, får avvakta o se

Åh va kul, jag håller verkligen tummarna för att det blir något för dig! Det låter ju hoppfullt :)
  • Teresee
    Alllleee skrev 2018-10-29 20:28:42 följande:

Jag skakar / är i chock, är detta sant? Jag ser här men jag vet inte???

Grattis!!!! Åh va kul! Såg att du skulle ha BIM i helgen så hur många dagar efter ÄL är detta? ÄL+? Nu blir jag så sugen på att testa imorgon! :D
Svar på tråden Vi som har BIM november 18