Inlägg från: Anonym (N89) |Visa alla inlägg
  • Anonym (N89)

Hjälp! Ingen mens, negativt gravtest

Hej! Jag har samma problem som du, nästan.

BIM+4 här, negativt test. Har dock inga graviditetssymtom förutom att brösten är jäkligt ömma!

Ska man våga hoppas på ett + snart i alla fall?

• Anonym (N89)

Mina bröst brukar kunna ömma men inte så här mycket och länge.. men nu har det i stort sett slutat..

Har gjort tre test. Negativt. Positivt. Negativt. En dag mellan alla, med morgonurin.. vad ska man tro!? Inga symtom alls.. hur går det för dig?

• Anonym (N89)
    snuttgullan skrev 2018-09-28 11:25:03 följande:

Vad konstigt att det slutat.

Jätte märkligt med 2 neg och 1 Pos!? När testa du senast? Samma sort?

Här är det fortfarande ingen lingonvecka och negativt gravtest.

Känns inte som att mensen är på väg heller...

Konstigt!! Testa senast i morse, negativt. Har visserligen varit olika test. Men tycker det är konstigt att det visar negativt nu när det är typ en vecka sent ifall jag skulle vara gravid!?

Man blir ju helt förvirrad av det här :/

När testa du senast då?
  • Anonym (N89)
    Felicia29 skrev 2018-09-28 13:37:28 följande:

Vilken typ av graviditet test använder du?

Jag har använt från testlagret, de visade negativt. Sen från clear blue som visade positivt.
  • Anonym (N89)
    snuttgullan skrev 2018-09-28 13:44:47 följande:

Testa igen med samma sort som visade Pos?

Dom känner ju av olika.

Jag testade senast igår.

Man blir ju lite tokig. Men det är nog bara inse att mensen kommer dyka upp förr eller senare.

Ja jag ska testa med de igen och se! Tycker du ska byta test och se vad som händer :)
  • Anonym (N89)

Snuttgullan - hur går det? Testat med annat märke? :)

• Anonym (N89)

Samma här, borta hela helgen så får testa imorgon kväll tänkte jag. Håller tummarna för oss!

• Anonym (N89)

Samma här, borta hela helgen så får testa imorgon kväll tänkte jag. Håller tummarna för oss!

• Anonym (N89)

Jag var gravid, men fick missfall v5+2.. :( känns skit.. hoppas det gick bättre för dig snuttgullan!?

Svar på tråden Hjälp! Ingen mens, negativt gravtest