Inlägg från: Anonym (Aborter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aborter)

Varför anses det så illa att vara emot abort?

Anonym (därför) skrev 2023-06-13 18:25:04 följande:
    Skillnaden är att de som tycker man ska få göra abort respekterar att folk får välja själva och de som tycker man inte ska få det inte gör det.

Men du verkar vara antingen eller utan bara förblindad av din bitterhet mot kvinnor och det spelar inte dig någon större roll hur det blir bara du kan ge kvinnor ett långfinger så är du nöjd liksom, haha där fick dom typ!!!
    Har jag sagt något med att andra ska finansera något till mig men det är ingen mänsklig rättighet för andra? 
  • Anonym (Aborter)
    Skillnaden är att de som tycker man ska få göra abort respekterar att folk får välja själva och de som tycker man inte ska få det inte gör det.

Men du verkar vara antingen eller utan bara förblindad av din bitterhet mot kvinnor och det spelar inte dig någon större roll hur det blir bara du kan ge kvinnor ett långfinger så är du nöjd liksom, haha där fick dom typ!!!
    Om du vill att man ska ha förståelse för kvinnors och män som har sex så borde du först ha förståelse för män som saknar sexpartner 
  • Anonym (Aborter)
    Anonym (konstigt argument) skrev 2023-06-17 00:20:47 följande:
    Vad menar du, varför skulle det inte göras till en kvinnofråga, med tanke på mannen valde att spruta? Är det mindre sjukt att göra abort till en mansfråga av den anledningen? Borde abort vara en mansfråga tycker du?
    Och kvinnan oftast valde att mannen skulle få spruta i henne
  • Anonym (Aborter)
    Anonym (Ditt val) skrev 2023-06-18 11:00:26 följande:
    Att få ha sex är ingen rättighet...
    Du erkänner.
    Och då behöver man inte ha en förståelse för kvinnor som har sex och blir gravida och vill göra en abort. 
    De får avstå från sexet 
  • Anonym (Aborter)
    Och sex är ingen rättighet är sällan någon kvinna tar upp när det handlar om aborter. 
  • Anonym (Aborter)
    Och sex är det handlar om oftast när en kvinna blir gravid. 
  • Anonym (Aborter)
    Och varför ska jag då ha förståelse för personer som har sex?
  • Anonym (Aborter)
    Förståelse är inte samma sak som något är en rättighet. 

Din kommentar är ett av exempel som jag tog upp att man ska finansera erat sexliv men sedan ska det handla om rättighet till sex när jag klagar eller vill att andra ska ha förståelse för mig. 
  • Anonym (Aborter)

Det är i så fall ömsesidigt. 
    Ni snackar om ingen rättighet för sex och jag säger samma sak nu. 
    Dessutom även ni gör en skillnad på sex och annat. Det är lagligt att exempelvis köpa mobiler men olagligt att köpa sex. 

• Anonym (Aborter)
    Och era kommentarer är ett bevis på att ni är otrevliga från början. 
Svar på tråden Varför anses det så illa att vara emot abort?