BIM oktober-18
Mensen kom idag. :( 1 dag innan uträknad bim.
Så ingen junibebis här inte.
Mensen kom idag. :( 1 dag innan uträknad bim.
Så ingen junibebis här inte.
Oj, vart samma bild flera gånger, det va inte meningen :p
Tack å mycket :D inne på fjärde året (vid årsskiftet har det gått fyra år) hur länge har du/ni försökt? Ja jag såg det men där är det så många som skriver så kommentarerna försvinner så lätt :p
Förstår din känsla helt! Ett tag va jag som "avtrubbad" när mensen kom, men min sambo har varit helt underbar genom hela resan och burit oss båda två! Så mitt tips är att luta dig mot din kärlek så mycket du kan när det blir för jobbigt så du slipper bära det själv! Men jag hoppas och ber att det ska gå vägen för er nu när du fått koll på din ÄL :D
Hej! Fråga. Visst är det så att om man tempar så brukar man säga att dagen efter en ägglossning så går tempen upp? Min app sa ägglossning igår och idag gick tempen upp 0.4 grader. Vad tror ni?
Ja det tror jag :) jag kör NC och hade ägglossning i lördags hade lite högre temp i lördags men i söndags gick den upp ytterligare.
Jag har bim idag 17e men inte fått mens än, haft mensvärk till å från ett par dagar. Men inte idag? Håll tummarna snälla!! :) När tror ni jag kan testa mig om jag inte får min mens idag? Testade negativt 15e.
Någon som vill ge input på om detta är positivt eller inte?