Inlägg från: LD2018 |Visa alla inlägg
  • LD2018

Skåningar i bebisverkstaden

Vi började i början av juni då jag slutade med minipiller som jag gått på sedan mindre än 6 månader tillbaka. Har mer eller mindre alltid gått på preventivmedel, men hade ett uppehåll innan minipillerna när jag körde med Natural Cycle. Vi har försökt 2 gånger, detta är vårt 3e. Är just nu på ÄL+8 och, testat mig redan då jag har sämsta tålamodet i världen. Negativt såklart, vi misstänker/hoppas att vi träffat mitt i prick denna månaden. (Enligt appen har vi det) så vi hoppas verkligen på ett +. Har Bim 5/9. Vi är båda 26 år och bor i Ängelholm :)

• LD2018
    Victoria88 skrev 2018-09-05 22:24:04 följande:

Tänkte bara kolla med er, hur länge har ni försökt? Kör ni ÄL tester?

Sedan Juni, egentligen 2 riktiga försök men räknar det som 3. Så inne på vårt 4e nu om denna dumma mens kan komma... Kör ÄL test utan någon direkt framgång. Testar antingen fel eller så fungerar det inte på mig. Tempning och app är nog säkrast! Tar ett tag att få rätt på bara...
  • LD2018
    Victoria88 skrev 2018-09-06 15:37:00 följande:

Vilka ÄL tester kör du?

Har kört på graviditetskollens stickor och stavar. Köpte CB digitalt förra ÄL men var för sent att börja testa fick jag för mig. Denna omgång ska jag blanda graviditetskollens, testlagrets och CB digitalt + temp. Får spel här nu på att aldrig veta när ÄL sker eller vad som händer med min kropp. Men först måste ju mensen komma... dag 39 i cyklen, ingen mens på långa håll!
  • LD2018

Bekräftat att idag 10/9 plussade vi äntligen <3

Cykeldag 43, BIM+9. Någon som har en förklaring på detta? Haha :'D
  • LD2018
    Victoria88 skrev 2018-09-17 22:27:30 följande:

Grattis! Hur lång tid försökte ni? :)

Tack :)

Försökt sedan i början av Juni detta året :)
Svar på tråden Skåningar i bebisverkstaden