Rakning - vaxning - laser permanent på underlivet
Hej!
Har rakat mig där nere och stör mig på att det sticks och kliar och funderar på om det finns några bättre alt så man slipper att det kliar och sticks direkt.
Hej!
Har rakat mig där nere och stör mig på att det sticks och kliar och funderar på om det finns några bättre alt så man slipper att det kliar och sticks direkt.
Det är som sagt subjektivt, vissa tycker som du andra tycker på annat sätt. TS tycker av någon anledning att det är att föredra och det ska respekteras.
Tack snälla! (hjärta)
För mig är det bara vaxning som funkar. Varmt vax som stelnar tycker jag är bäst. Behåller en hel del hår för det tycker jag är fint men tar bort rätt mycket så inget tittar ut ur bikinin.
Utslag!? Du menar lite röda prickar kan jag tro!?
Se till att ha fräscha rakblad,en bra rak gel och en bra olja "after shave" efteråt.
Anl. till att du får prickar/utslag är oxå vanligt pga att du rakar sällan,huden är inte van vid det så det blir bättre med tiden,samt som vi skrev tidigare schyssta prylar förstås...
Lycka till.....
Ok!
Då kan jag bara säga att du får ge det lite tid så huden vänjer sig då helt enkelt,vaxa är ju ett alternativ men inget för mig då det måste växa ut innan jag kan vaxa igen och det vill jag ju inte....
Ok!
Då kan jag bara säga att du får ge det lite tid så huden vänjer sig då helt enkelt,vaxa är ju ett alternativ men inget för mig då det måste växa ut innan jag kan vaxa igen och det vill jag ju inte....
Ok!
Ok!
Ok!