• Deeluxee

Till er som försöker bli gravida, följas åt?

Efter ett sent missfall i mars med enäggstvillingar så har vi nu startat bebisverkstaden igen.

Har tre barn sen innan, blivit gravid på första försöket. Men känner oro att det kan ta tid denna gång eftersom jag utsattes för det jag gjorde i mars.

Hade ägglossning igår och det är denna månad vi har börjat :) så jag håller mina tummar.

Finns det några fler där ute som håller på att skapa bebis? :) vi följs åt :)

• Svar på tråden Till er som försöker bli gravida, följas åt?
  • Millan12

Hej alla :)

Vore SÅ tacksam om ni kunde hjälpa mig tyda detta!!

Antar att det är negativt och att testet typ är fel på? Men har inte kunnat hitta någon mailadress rill CB... :(

• filli01
    Deeluxee skrev 2018-08-14 22:48:29 följande:

Varit borta några dagar, men är nu åter. Kunde inte hålla mig i morse, så tog ett test på bim -8 :O

Och den visade ett pluuus <3 så lycklig!

Nu hoppas jag bara att fröt stannar :) hur går det för er alla?

Åh grattis! Vad roligt.
  • JosHed

Skulle ni klassa detta som positivt? Vågar inte andas xD RFSU:s test, BIM+2.
  • filli01
    JosHed skrev 2018-08-15 07:39:41 följande:

Ja absolut! Grattis!
  • Miamace

Jag hoppar gärna in här! Ny på familjeliv och har precis börjat försöka bli gravida. Hade ÄL för två dagar sen tror jag, och bara väntar på att få ta ett test! Fantastiskt roligt att få följas åt under tiden!

Grattis till alla er som plussat redan och styrkekramar till er andra som försöker!

• sarana

Hej, här följer jag gärna med. Har 4 barn i åldrarna 14, 10, 4 och 2. Nu planerar vi syskon. Första försöket om några dagar. Hjärta

• Deeluxee
    JosHed skrev 2018-08-15 07:39:41 följande:

Helt klart positivt :) Stort stort grattis :) :) :) <3
  • Deeluxee
    Millan12 skrev 2018-08-15 06:39:54 följande:

Hej alla :)

Vore SÅ tacksam om ni kunde hjälpa mig tyda detta!!

Antar att det är negativt och att testet typ är fel på? Men har inte kunnat hitta någon mailadress rill CB... :(

Aldrig sett den typen av cb test?

Ring Clearblue och fråga?
  • Deeluxee
    sarana skrev 2018-08-15 10:17:06 följande:

Hej, här följer jag gärna med. Har 4 barn i åldrarna 14, 10, 4 och 2. Nu planerar vi syskon. Första försöket om några dagar. 

Välkommen :) vi håller våra tummar för er <3
Svar på tråden Till er som försöker bli gravida, följas åt?