Till er som försöker bli gravida, följas åt?
Hakar också gärna på! Försök nr två snart! Första försöket blev jag lite crazy och tänkte för mycket på det, har lyckats coola ner mig lite nu, förhoppningsvis håller det i sig!
Hakar också gärna på! Försök nr två snart! Första försöket blev jag lite crazy och tänkte för mycket på det, har lyckats coola ner mig lite nu, förhoppningsvis håller det i sig!
Hakat också gärna på
Inne på 5-6e försöket. Tappat räkningen lite. Bim den 19e så får se om de tog sig denna gång. Men jag vågar som inte hoppas längre. Samtidigt skrämmer tanken på att vara gravid igen skiten ur mig :D
Vet den känslan allt för väl att gå bananas :D
Det läskiga är mest att min förra graviditet var från helvetet själv kändes de som. Allt som kunde gå fel gick fel. Samtidigt så sägs de ju att alla graviditeter är olika så jag hoppas på en revansch. Men tanken på att gå igenom de igen är skrämmande. Men inte skrämmande nog från att vilja bli gravid igen
Nu när jag börjat jobba efter semestern så "inser" jag på riktigt att första delen av hösten kommer att bli sjuuuukt intensiv, mycket helg- och kvällsjobb. Skulle verkligen vilja kunna kaffa och snusa mig igenom dessa månader för att "få upp farten" och varför inte dricka ett glas vin på kvällen efter extra stressiga dagar. Just nu känns det lite jobbigt att behöva detoxa med alla de tre sakerna för att kunna bli preggo... Men graviditeten kommer såklart först!
Fy. Jag förstår. Jag jobbar också mycket kvällar och helger. Har aldrig riktigt varit en vindrickare... men dricker mycket kaffe. Haha! Men man får helt enkelt detoxa som du säger :)
Jobbar dessutom på förlossningen, så förstår hur extremt bebissugen man blir!