Inlägg från: Studentpappa |Visa alla inlägg
  • Studentpappa

Blir SD Sveriges största parti efter valet?

Jag kommer för första gången på ca 20 år rösta blankt, alternativen bland solstollarna är så dåligt att jag inte kan förmå mig att rösta som jag tidigare gjort.

Kan hända att det var fiaskot med partiledare viftande med prideflaggor på en scen som fick bägaren att rinna över. Det var så otroligt pinsamt att se, för några månader sedan tävlade partierna om att vara hårdast ang invandring. Nu står borgarna på en scen anordnat av en vänster-organisation för att visa att man minsann har rätt åsikter.

Att SD blir stora är inget som förvånar mig och de andra partierna rår ju för det till stor del, de är inget alternativ för mig även om jag är missnöjd så det blir blankt.

Whose motorcycle is this? It's a chopper baby. Whose chopper is this? It's Zed's. Who's Zed? Zed's dead baby, Zed's dead.
  • Studentpappa
    Crisp skrev 2018-08-08 15:31:31 följande:

Jag undrar om Pascalidou ska få vara med i direktsändning på valnatten den här gången också? Kan bli hur kul som helst.

Givetvis hon är ju den skarpaste experten som går att få tag på, klart hon ska vara med!
    Whose motorcycle is this? It's a chopper baby. Whose chopper is this? It's Zed's. Who's Zed? Zed's dead baby, Zed's dead.
  • Studentpappa

Har SD mutat stjärnorna i orten att grilla lite inför valet? Märks att eldningsförbudet har upphört..

www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/larm-om-flera-bilbr%C3%A4nder-i-i-g%C3%B6teborg-1.7655820

Svar på tråden Blir SD Sveriges största parti efter valet?