• Hannipanni224

Shpock? Hur köper man saker där?

Hur köper man saker från Shpock, kanske är en retarded fråga men fattar inte, vill köpa en sak skrivit och frågat kan man frakta det och är det kvar, hon svarade ja, den är kvar och går att fraktas men vad gör jag nu, jag borde inte skriva in min adress i kommentarsfälltet på Shpock va, så vad ska jag göra?

Tack för svar.

• Svar på tråden Shpock? Hur köper man saker där?
  • MsFry

Det är ju som Blocket, ni kommer överens om hur varan ska levereras. Antingen kommer du hem till personen eller så möts ni upp.

• MsFry

Förlåt, nu är det jag som är retarded. Läste din fråga ordentligt och inser stt jag svarade helt åt skogen. Ignorera mitt svar.

• Shpock Sverige

Hejsan! 

För att köpa någonting av en användare på Shpock behöver man först och främst lägga ett bud med det pris man kan tänka sig att betala för varan. Därefter är det upp till säljaren att acceptera budet. När ni kommit överens om ett pris som funkar för er båda kommer ni att kunna prata om detaljerna (som leverans, möte och betalningssätt) i en privat chatt ????

Kom ihåg att vara försiktig med förskottsbetalningar. Om man vill ha fler säkra råd är det bara att kontakta vår kundservice via appen. Ha det fint! ??

Svar på tråden Shpock? Hur köper man saker där?