• Anonym (elin)

Egentid?

Jag älskar min pojkvän (vi är särbo) och älskar att göra grejer med honom och utan honom. Att umgås med andra ihop är jättekul och att umgås med andra utan honom är lika kul men på ett annat sätt. Och att bara få vara helt själv ibland kan vara helt underbart. 

Att man inte spenderar varje sekund av sin lediga tid ihop med sin partner tycker jag för min del är sunt. Jag har egna vänner, att få umgås med min dotter, min syster eller min bästa väninna själv är guld värt. Eller gamla vänner som man känt länge. Jag åker ofta själv och hälsar på min familj. 

Jag anar att din särbo inte bjuder med dig på allt det du önskar. Självklart ska det vara balans och känner du att du blir för mycket åsidosatt så prata med din särbo och förklara hur du känner det och fråga varför han/hon väljer att göra så.Kanske du är mer seriös i ert förhållande än din partner. 

• Anonym (elin)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2018-07-03 12:44:31 följande:
    Om man bor 2 kilometer från varandra och ses en kväll på barnfria veckor så fattar jag inte. Då är

Man väl bara kk?

Fast ärligt så vill jag inte de heller. Har helt tappat intresset när han aldrig har tid med just MIG. Mer än när de ska liggas
    Då tycker jag att du ska lägga ner det och hitta en pojkvän som vill umgås mer med dig och inte bara en kväll varannan vecka för att ha sex. Känns det fel så är det fel. 
Svar på tråden Egentid?