Tråden för oss som väntar barn i mars 2019
Är det någon som fortsatt tempa med NC efter sitt pluss? Är lite orolig då jag fått en liten dipp
Är det någon som fortsatt tempa med NC efter sitt pluss? Är lite orolig då jag fått en liten dipp
Jag tempar. Pendlar mellan 36.80 och 36.40. Har ganska låg normaltemperatur, men lite läskigt är det när jag är nere på 36.46 idag. Tror inte att det är någon fara, men jag ska ändå sluta i helgen tror jag.
Jag tempar. Pendlar mellan 36.80 och 36.40. Har ganska låg normaltemperatur, men lite läskigt är det när jag är nere på 36.46 idag. Tror inte att det är någon fara, men jag ska ändå sluta i helgen tror jag.
det är väl inte så lågt? Jag är i 5+3 eller 5+1. Har du symptom då eller är det bara tempen som gör dig orolig? Håller tummarna för att det inte är något tokigt!
Ja herregud. Jag känner mig helt galen. Tar ett test var tredje dag bara för att få se att något händer trots att jag somnar 19 och äter varannan timme :D och jag har peppar peppar aldrig haft missfall och är ändå helt knäpp, så fattar hur jobbigt du har det. Jag ska på ultraljud i 8+1 eller 7+6. Jag tolkar det som att det är ett vanligt ultraljud. Hoppas att något syns så tidigt trots att det inte är vul.
Okej. Hoppas att det går att se något med vanligt ultraljud när jag ska göra. Är också i vecka åtta då. Hur blev det med din temp idag? Min sjönk ytterligare. Så nu börjar jag bli orolig över det. 36.36 imorse :( nu ska jag bara tempa tills den går upp igen (det måste den göra!!!) och sen slutar jag. Onödig stress!
Vad skönt att din temp gick upp. Det här måste gå vägen för oss båda :) jag tog mitt sista digitala test imorse för att få se ett gravid 3+ och det fick jag. Så det lugnar ändå :)
Vilken bra sida, ändå 83-85% chans att allt går bra. Det är ju massor!
Nu ska jag försöka fortsätta vara positiv. Det här blir bra <3
Håller med. Lider verkligen. Spydde i förmiddags och då blev det lite bättre. Får panik av tanken på att det kan vara såhär i flera månader :(
Nu har jag blodblandade flytningar, börja precis likadant som mitt förra missfall(5+1).. är idag i 6+2, gynakuten vill ej ta emot eftersom jag inte har några klumpar. Hur besviken kan man bli på vården???
Nu ska jag till gynakuten, fortsatt bruna flytningar och lite ont, fick tjata för att få komma in. Får se om det är ännu ett missfall, nästan inställd på det.
Hur gick det idag för dig? <3
Vad skönt att det såg bra ut, även om jag förstår att du fortfarande är orolig!