Tråden för oss som väntar barn i mars 2019
Oj vad mycket göteborgare! Vad kul!
Välkomna alla nya och beklagar verkligen till er som blir tvungna att lämna tråden!
Idag flyger vi hemåt igen så framöver kommer jag nog vara lite mer aktiv : )
Oj vad mycket göteborgare! Vad kul!
Välkomna alla nya och beklagar verkligen till er som blir tvungna att lämna tråden!
Idag flyger vi hemåt igen så framöver kommer jag nog vara lite mer aktiv : )
Nu har jag också ringt till barnmorskemottagningen och fick en tid på torsdag morgon. Ska blir spännande! Vi pratade inte något om VUL idag, men ska ta upp det när jag kommer dit. Har fått göra VUL med båda de äldre syskonen pga pco och att jag då gick hos gyn för det. Hade också ett mf i januari och känner att det hade varit väldigt skönt att få se att allt ser ut som det ska..
Hur tänker ni kring KUB och nipt? Det var någon av er som hade bokat KUB?
Med vänliga hälsningar, ballongen!
[quote=78851862][quote-nick]Meej skrev 2018-07-03 14:00:37 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser precis likadan ut, att dra in magen är inte helt enkelt heller :)
Välkommen alla nya, vi har startat en fb för dom med bf i mars. Om ni vill vara med kan ni kontakta mig via pm här går även bra att kontakta jappe. Skicka ett pm med namn samt hur ni ser ut på fb bilden då man måste bli vänner på en för att bli tillagd i en privat/hemlig grupp
Och där kom illamåendet som ett brev på posten första dagen i vecka sju. Så vidrigt och förlamande. Ligger och funderar på hur jag ska överleva dagen på jobbet. Och bara att ta sig till jobbet. Fy fan :(