Inlägg från: YKY |Visa alla inlägg
  • YKY

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Jag är gravid efter vår första IVF, jag och min sambo har försökt i två år. Jag är 29 och bor i Göteborg.

Jag fick positivt midsommarhelgen, i aöndags. Känns fortfarande helt overkligt. Jag har varit jätteorolig för stegringen, men idag fick jag klart starkare än något test jag tagit under veckan. Nu ska jag släppa det och sluta testa.

Bf den 1 mars 2019, är i vecka 5+1 idag. Vi är försiktigt hoppfulla!

• YKY
    Lilly2015 skrev 2018-06-30 07:36:24 följande:

Vad roligt, grattis :)

Tack! :)
  • YKY
    Långväntanefterdig skrev 2018-06-30 07:49:02 följande:

Svarade dig men hamnade på ett annat svar :)

Grattis! Jag har nog sett dig i IVF-trådarna. Är det din första graviditet också? Var bor du?
  • YKY
    Anonym (Maria) skrev 2018-07-02 09:53:21 följande:

Hej på er, hoppar in med er här, jag är beräknad 3e mars och är 6+0 idag.

Jag har haft 2 missfall, ett förra året och ett i feb. Har därför bokat ett Vul på tisdag nästa vecka för att kolla om hjärtat slår, nån mer som också har bokat?

Jag har bokat ett privat VUL eftersom reproduktionsmedicin har sommarstängt, annars hade jag fått ett där i vecka 7-8. Så jag bokade VUL på 8+0 och har ev ett med reproduktionsmedicin i vecka 11. KUB kostar i Västra Götaland (1600 kr tror jag) om man är under 35 år, så jag tror inte att vi kommer göra det.
  • YKY
    Kakan0 skrev 2018-07-02 11:36:57 följande:

Hade också ett missfall i februari, precis bokat vul om ett par veckor är då i 7+4, ville mest lugna mig själv. Se att det finns något där!

Har du bokat privat eller fått via MVC?
Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019