Inlägg från: Kakan0 |Visa alla inlägg
  • Kakan0

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Hej!

Plussade super duper tidigt idag, äl+9. Först svagt svagt på sticka sen 1-2 veckor på digitalt.

Har bf 7/3, så himla lycklig då vi hade ett missfall i februari. Hoppas det håller sig denna gången och detta blir isåfall vårt första barn. Vi är 24 och 25 år gamla.

Grattis till era pluss <3

• Kakan0
    lieselis skrev 2018-06-26 17:29:47 följande:

Jag måste tyvärr hoppa ur den är gruppen nu. Mina test var positiva i torsdags, fredags och lördags men i går och i dag är de negativa. I dag har jag dessutom börjat blöda massor. :(

Stort lycka till önskar jag er alla!!!

Beklagar! Vet exakt hur det känns. <3
  • Kakan0
    Jinxedqueen skrev 2018-06-28 07:35:39 följande:

Får hoppa ur här :(

Hemskaste mensvärken och tokblöder. Det är nog inget som lever i mig längre :'(

Usch vad ledsen jag är för din skull.. Ver precis hur de känns <3
  • Kakan0
    Dennan88 skrev 2018-06-28 21:10:35 följande:

Nu ikväll har jag haft riktigt menssmärtor med stickningar i underlivet samt både bruna och färska blödningar med klumpar i så antar att jag fått MF ;-(

Beklagar <3
  • Kakan0
    Dennan88 skrev 2018-06-29 10:01:08 följande:

Nu får jag tyvärr hoppa ur denna tråd då jag varit på gynakut och fått konstaterat att jag har fått mitt första missfall! Känns fruktansvärt när vi försökt bli gravida i 1år! Men önskar er alla ett stort lycka till!

Känner med dig. Styrkekramar <3
  • Kakan0
    Långväntanefterdig skrev 2018-06-29 18:50:57 följande:

Plussat efter ivf. Bild är från ruvardag 9 med eftermiddagsurin. Kan knappt fatta att det är sant, jag ska bli mamma i början av mars!! Så tacksam och förväntansfull <3

Grattis!!
  • Kakan0

Vågade mig på ett digitalt idag igen. Hoppades på stegring till 2-3 veckor istället för 1-2, är i v 4+2. Min sambo tyckte inte jag skulle testa för han trodde de va för tidigt men visst hade det stegrats :)

Så glad, såhär långt kom jag inte i min förra graviditet som slutade i missfall.. man utvecklar ju en testmani när man är så orolig.. någon annan som typ testar varje dag?

• Kakan0
    Anonym (Tredje barnet) skrev 2018-06-30 19:48:01 följande:

Hej hoppar gärna in här!!

Har också lite testmani, vill gärna veta:) testade med digitalt test i måndags som visade 1-2 veckor. Tänker att jag också vill testa snart igen för att se att det stegrats.

Känner mig ganska orolig då vi fick ett utpmkvedes i januari. Har två barn sen tidigare och blev väldigt chockad när det uppdagades.

Så när det gör minsta ont på hö sida tänker jag att det har fastnat för att sedan bli orolig att det ska bli ett mf. Våra barn är 10 och 8 år nu och jag är sååå sugen på en liten till nu:)

Skönt att veta att man inte är den enda :p önskar dig all lycka till och hoppas det går vägen denna gång <3
  • Kakan0
    Anonym (Maria) skrev 2018-07-02 09:53:21 följande:

Hej på er, hoppar in med er här, jag är beräknad 3e mars och är 6+0 idag.

Jag har haft 2 missfall, ett förra året och ett i feb. Har därför bokat ett Vul på tisdag nästa vecka för att kolla om hjärtat slår, nån mer som också har bokat?

Hade också ett missfall i februari, precis bokat vul om ett par veckor är då i 7+4, ville mest lugna mig själv. Se att det finns något där!
  • Kakan0
    YKY skrev 2018-07-02 12:34:51 följande:

Har du bokat privat eller fått via MVC?

Jag har bokat privat:)
Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019