Inlägg från: Långväntanefterdig |Visa alla inlägg
  • Långväntanefterdig

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Plussat efter ivf. Bild är från ruvardag 9 med eftermiddagsurin. Kan knappt fatta att det är sant, jag ska bli mamma i början av mars!! Så tacksam och förväntansfull <3
  • Långväntanefterdig
    Sisterofthesun skrev 2018-06-29 16:28:06 följande:

Grattis! Hoppas självklart att allt går som det ska :)

Jag har också ont i ryggen, långt ner och har antagligen börjat få foglossning väldigt tidigt.

Åh grattis!!! va kul!!
  • Långväntanefterdig
    Sisterofthesun skrev 2018-06-29 20:11:03 följande:

Har ni börjar med folsyratabletter?

Jag känner mig inte gravid och glömmer nästan bort det mellanåt.

Ja, gjorde iof ivf så började äta det för rätt längesen:)
  • Långväntanefterdig
    Sisterofthesun skrev 2018-06-29 20:55:04 följande:

Jaha :) det ska man egentlihen alltid göra när man försöker bli gravid ju. Jag började i alla fall när jag plussade.

Det är bra :) försök komma ihåg dom å fortsätt hela graviditeten:)
  • Långväntanefterdig
    Lilly2015 skrev 2018-06-30 07:36:24 följande:

Vad roligt, grattis :)

Åh va kul! Exakt samma här ju! Gravid efter vår första ivf , v 3+6 här så jättetidigt men är som du försiktigt förhoppningsfulla!! Var också orolig för stegringen och har testdag på måndag egentligen, men igår såg jag en fin stegring och släpper det nu fram till måndag :) sen hoppas vi att det växer å gror så vi kan meddela kliniken efter sommarstängt stort grattis!
  • Långväntanefterdig
    Långväntanefterdig skrev 2018-06-30 07:46:01 följande:

Åh va kul! Exakt samma här ju! Gravid efter vår första ivf , v 3+6 här så jättetidigt men är som du försiktigt förhoppningsfulla!! Var också orolig för stegringen och har testdag på måndag egentligen, men igår såg jag en fin stegring och släpper det nu fram till måndag :) sen hoppas vi att det växer å gror så vi kan meddela kliniken efter sommarstängt stort grattis!

YKY skrev 2018-06-30 07:27:20 följande:

Jag är gravid efter vår första IVF, jag och min sambo har försökt i två år. Jag är 29 och bor i Göteborg.

Jag fick positivt midsommarhelgen, i aöndags. Känns fortfarande helt overkligt. Jag har varit jätteorolig för stegringen, men idag fick jag klart starkare än något test jag tagit under veckan. Nu ska jag släppa det och sluta testa.

Bf den 1 mars 2019, är i vecka 5+1 idag. Vi är försiktigt hoppfulla!

Svarade dig men hamnade på ett annat svar :)
Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019