Tråden för oss som väntar barn i mars 2019
Hej!
Jag skriver också in mig i den här tråden. Plussade väldigt svagt på BIM -6 med billiga testers tidiga test, och tydligare nästa morgon om än fortsatt svagt. Var tvungen att testa så tidigt på grund av att vi åkt utomlands med hela min partners släkt nu och jag visste att det skulle förekomma en hel del alkoholhaltiga drycker.. Än så länge har jag lyckats dölja att jag undviker alkoholen, och hoppas att jag ska klara det veckan ut..! Svårt med vad jag kan äta som är säkert när vi är i ett annat land och det inte finns beskrivningar till någonting! Kan min kost påverka redan nu eller finns det ingen övergång mellan mig och blastocyten än?
Ska ta ett digitalt test igen när vi kommer hem för det är svårt att ta in att vi faktiskt ska ha barn. Har försökt sedan förra sommaren och hade troligen ett tidigt MF i januari. Nu känner jag dock av både ordentlig molvärk och spänningar, trötthet och ett lätt lätt illamående till och från.
BF 7/3 2019 enligt Natural cycles. Jag är 33 år gammal, min partner 36, och det här blir vårt tredje barn. De andra är födda -10 och -12.
Ska bli kul att följas åt!