Inlägg från: lovisath |Visa alla inlägg
  • lovisath

En annan person med mig och inför sina vänner.

Har ett kk-förhållande med en kille på distans.

Vi träffas alltid när vi är i samma stad, vilket sker ungefär var 3dje vecka, och det har vi gjort i ca 4mån. Till en början med hördes vi varje dag och kändes som det var på väg mot något seriösare. För ca 1.5 månad sedan bestämde vi att avsluta detta pga omständigheterna. Bröt kontakten helt.

Nu hördes vi av igen då vi befann oss i samma stad. Vi möttes upp, han och hans vänner, jag och mina vänner och hade en utekväll tillsammans.

Han kyssar mig inför sina vänner, men samtidigt gör han närr av mig inför dom?!?! Pikade om att jg har gått upp lite i vikt, vilket jag också har. Tyvärr så var vi båda fulla och jag minns inte detta.

Dagen efter vaknade vi upp tillsammans och då är han hur kärleksfull som helst och ger mig komplimanger som ?wow vilken kropp du har? eller ?du är verkligen så fin?.

Jag är så förvirrad! Vill inte vara med någon som är jättegullig mot mig på hemmaplan men börjar klanka ner på mig inför mina och hans vänner?!

Är det han som är såpass osäker på sig själv och måste hävda sig för att må bättre? Eller bara omogen?

Kan tillägga att när det bara är han och jag är det faktiskt något ?speciellt? mellan oss. Och han har själv sagt att han har varit en mobbare när han var yngre.

Ska jag avsluta det igen? Eller ifrågasätta honom? Eller strunta i att ens nämna något?

Svar på tråden En annan person med mig och inför sina vänner.