För oss som har väntat på ett plus i mer än ett år...
Jag och min sambo körde oskyddat i 6 månader, och inget hände. Jag vet att många säger att det kan ta minst ett år. Men jag ville vara säker på att inget var fel då jag visste att min ena äggledare var total blockerad vilket upptäcktes vid titthålsoperation. Så jag ville bara veta att allt annat funkar som det ska. Under en period fick jag akupunktur och kinesisk medicin. Iaf så ringde jag en privat klinik och fick komma dit inom några dagar precis efter min mens och ta alla prover och sen dag 12 tror jag det var som jag spolades. Första spolningen var det tjockt i båda och jag höll på att gå sönder av smärta, men sen släppte det och vätskan kunde passera. Även i den högra som dom så var helt blockerad under operationen. Det är inte helt fri passage Så gick till en kinesisk läkare som nu ger mig behandling, tydligen har jag mkt slemi kroppen också som jag måste få bort.
Men eftersom den som varit helt blockerad har öppnat sig, fast läkaren inte ens lyckades under operation, så har jag inget att förlora på att fortsätta. Dessutom mår jag så bra efter varje gång. Plus läkaren har hela väggen full med tack kort och baby bilder. Ca 150 bebisar som hon hjälpt till att få fram!!