• Paulina27

Ni som fått känslor för någon annan, lämnade ni er partner eller stannade ni kvar?

Kommentera gärna också hur länge ni varit ett par och varför ni stannade/lämnade.

Är gräset grönare på andra sidan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som fått känslor för någon annan, lämnade ni er partner eller stannade ni kvar?
  • Elinlundberg

Vi har varit tillsammans 8 år. Är det fortfarande.

Jag träffade en kille samtidigt, men vår relation slutade pga den jag redan befann mig i. Detta är 3 år sen. Jag kan fortfarande tänka på honom!

• Anonym (Lämnade)

Efter att ha blivit förälskad ett flertal gånger i andra lämnade jag min man efter 18 år tillsammans, men inte för någon av dessa förälskelser utan för att jag insåg att jag uppenbarligen saknade något viktigt.

• Paulina27
    Elinlundberg skrev 2018-05-13 18:03:19 följande:

Vi har varit tillsammans 8 år. Är det fortfarande.

Jag träffade en kille samtidigt, men vår relation slutade pga den jag redan befann mig i. Detta är 3 år sen. Jag kan fortfarande tänka på honom!

Kan du ångra att du inte gjorde ett annat val? Att ditt liv kunde sett annorlunda ut? 
    Anonym (Lämnade) skrev 2018-05-14 18:40:31 följande:

Efter att ha blivit förälskad ett flertal gånger i andra lämnade jag min man efter 18 år tillsammans, men inte för någon av dessa förälskelser utan för att jag insåg att jag uppenbarligen saknade något viktigt.

Var det längesedan du lämnade din man? Ångrar du ditt beslut? Hur ser ditt liv ut idag?
  • Anonym (Barndoms kärlek)

Jag lämnade. Efter nästan 14 år med bara honom för ögonen var känslor för någon annan det som slutgiltigt visade att det inte fanns något kvar av vår relation att hoppas på. Jag hade inget intresse av att ha en relation med den andre, han var inte på något sätt en person jag kunde se en framtid med.

• Anonym (Förälskad då och då)

Jag blir förälskad lite då och då. Jag stannar kvar hos min man för honom älskar jag.

Jag berättar om det för honom varje gång. Vi tar det med ro. Jag har lätt för att falla för folk, och det går över när jag gått och varit kär en stund. 

• Pentra

Jag vill försöka att fortsätta behålla båda två, om jag kan... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Lämnade)
    Paulina27 skrev 2018-05-14 18:51:19 följande:

Kan du ångra att du inte gjorde ett annat val? Att ditt liv kunde sett annorlunda ut? Var det längesedan du lämnade din man? Ångrar du ditt beslut? Hur ser ditt liv ut idag?

Jag lever i en ny relation sedan några år, är kär och älskar den här nya mannen på ett helt annat sätt. Min ex man och jag träffades som väldigt unga. Jag tror jag stannade så länge med honom av massa skäl, praktiskt, fin vänskap, någon sorts kärlek och barnen. Men jag var inte lycklig, jag letade efter en djupare samhörighet som jag tycker jag har nu. Däremot vet jag inte om detta kommer hålla för evigt, men det spelar ingen roll, för nu har jag i alla fall upplevt det.
  • Paulina27
    Anonym (Barndoms kärlek) skrev 2018-05-14 19:11:32 följande:

Jag lämnade. Efter nästan 14 år med bara honom för ögonen var känslor för någon annan det som slutgiltigt visade att det inte fanns något kvar av vår relation att hoppas på. Jag hade inget intresse av att ha en relation med den andre, han var inte på något sätt en person jag kunde se en framtid med.

Hur gamla var ni när ni träffades? Kan du i efterhand se när det egentligen gick utför så att säga? Hur ser ditt liv ut idag?
Svar på tråden Ni som fått känslor för någon annan, lämnade ni er partner eller stannade ni kvar?