Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

tillåtet att larma dörr?

Barn ska inte vara ute mitt i natten. Spec inte om barnet mår dåligt. För när allt kommer omkring är du ett barn. Vad du vill o inte vill är tyvärr inte upp till dig än på några år.

• Anonym (F)
    Anonym (.....) skrev 2018-05-19 21:44:40 följande:

Så mycket okunskap. Finns inget barn som mår bra av att bo på ett ställe som får betalt för att ha barn där. 

Vilket jävla skitsnack! Jag var placerad i flera olika hem under min uppväxt. Vissa var bra, vissa mindre bra. Men när jag fick flytta hem till mamma slängde hon ut mig när jag var 16år. VART nånstans anser du att det var bättre än dom trygga hemmen jag hade?!
  • Anonym (F)
    Anonym (.....) skrev 2018-05-19 21:44:40 följande:

Så mycket okunskap. Finns inget barn som mår bra av att bo på ett ställe som får betalt för att ha barn där. 

Vilket jävla skitsnack! Jag var placerad i flera olika hem under min uppväxt. Vissa var bra, vissa mindre bra. Men när jag fick flytta hem till mamma slängde hon ut mig när jag var 16år. VART nånstans anser du att det var bättre än dom trygga hemmen jag hade?!
  • Anonym (F)
    Anonym (.....) skrev 2018-05-20 11:45:04 följande:

Okunskap, okunskap... 

Du ignorerade mitt inlägg för det inte gick i linje med din åsikt eller var mitt inlägg för verklighetsförankrat för dig?
Svar på tråden tillåtet att larma dörr?