Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Ägglossning efter missfall hjälp någon

Om du har använt äl-test tidigare och de funkat då funkar de säkerligen nu också. Hur lång tid efter du fick negativt graviditetstest efter mf började du testa med äl-test? För det kan ju vara så att du började testa för sent så du missade stegringen. Jag fick mf för en månad sedan i v 7. Blödde i 6 dagar och 10 dagar efter jag började blöda fick jag ett extremt svagt streck på graviditetstestet. Dagen efter det (och en dag till) fick jag positiva äl-test och hade enligt NC äl dag 12 efter blödningen startade vilket stämmer med både äl-testerna och äl-smärtorna jag kände.

Jag fick dock mf i v 7 för två år sedan också men då var det annorlunda. Jag blödde längre och det tog längre tid innan hcg gick ur kroppen. Jag hade ingen äl innan första mensen efter mf kom men jag kände av äl-smärtorna hela tiden från mf-blödningen slutade till mensen kom. Så jag hade nog inte litat på känslan i kroppen om jag var du för kroppen kan bli helt ur spel efter ett mf. Fortsätt testa med äl-testen så får du förhoppningsvis positivt snart! Jag vet hur frustrerande det är när man bara vill bli gravid men det kommer gå tillslut. Lycka till!

Svar på tråden Ägglossning efter missfall hjälp någon