Rekommendationer och varningar gällande kliniker
Hej!
Vi valde Invimed i Gdynia, det bästa valet enligt oss! Idag kommer vår son efter äggdonation och spermadonatorn! Vi har från första stund blivit VÄLDIGT bra bemötta och verkligen känt att de har engagerat sig i oss, till skillnaden från RMC i Malmö där de enl oss inte var riktigt kloka!!!!! Aldrig i mitt/vårt liv blivit så illa behandlade som där. På Invimed fick vi 12 befruktade ägg där 10 fortsatte leva efter befruktningen, fin info varje dag till dag tre när två embryon sattes in! Och några gick till frysen för syskonförsök! Vi valde också att göra all provtagning på Invimed som både gick snabbt och smidigt. De va väldigt ärliga och första besöket hittades ett myom i min livmoder som de rekommenderade att vi tog bort först för att öka våra chanser! Detta enligt andra läkare var en helt korrekt bedömning så jag fick ta bort den innan! Likaså fanns A på Invimed att tillgå med tips var jag kunde göra detta ( för i Sverige gör de inte det utan rätt anledning) och enligt Sverige är jag alldeles för gammal ( över 40). Till skillnad från andra här gillade vi att få vara ensamma och vila en stund efter transfer. Och därefter ett samtal med kordinatorn innan vi gick därifrån! De är väldigt proffsiga och eftersom jag och min sambo kämpar i 9 år och har ganska bra koll själva kändes prosessen väldigt proffisionell på alla sätt och vis!
Och idag kommer vår efterlängtade prins med ett planerat kejsarsnitt och det tog på första försöker och vi är sååååå tacksamma och skulle valt Invimed om och om igen!