Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Skulle du vilja dejta Tom Araya?

Anonym (Skåne) skrev 2018-04-07 21:54:16 följande:
    Visst är det en liten tur! Beror ju helt klart på vad man vill att dejten ska leda till som gör det värt det. 
    Vad man vill är en sak, vad det leder till är en annan, så det är svårt att på förhand säga om det är värt det. Viljan kan ju också ha ändrats någonstans på vägen... Drömmer

Men jag tycker det låter mycket bra så här långt. Skulle andan någon gång falla på att resa närmare medelhavet så skulle jag gärna kontakta "fröken Skåne" och höra efter om sällskap över en bit mat kan bli aktuellt. Flört

En fråga bara... har du kraftig dialekt?
  • Tom Araya
    Anonym (Stina) skrev 2018-04-07 22:04:58 följande:
    Mer bilder på Tom Araya:

www.google.se/search&client=firefox-b&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjNu4Oq_KjaAhUpsaQKHf6RDVgQsAQIJw&biw=1366&bih=654
  • Tom Araya
    Anonym (Skåne) skrev 2018-04-07 22:39:27 följande:

Det kan du alltid få göra! :) Även om det inte vore för en dejt hade jag gärna utfodrat en hungrig resenär!

Låter underbart! Solig

Hoppas tråden och du finns kvar här då så att jag kan be dig PM'a. Drömmer
    Anonym (Skåne) skrev 2018-04-07 22:39:27 följande:

Hahaha, nej det kan jag tyvärr inte skryta med att jag har. Född här, kanske dör här, men inte uppvuxen här. Man hör såklart att jag kommer härifrån, men den är lite urvattnad.

Vad bra! Glad Jag har lite svårt för skånska. Men en inte allt för utpräglad dialekt hos en i övrigt intressant bekantskap ska nog gå att uthärda. Solig

• Tom Araya
    Anonym (Nej) skrev 2018-04-07 22:34:52 följande:
    Om du läste genom tråden la nästan alla skulden enbart på TS vilket jag inte tyckte var rätt och sa emot. Efter flera års försök att nå ut till en man om som inte lyssnar tar orken slut. Men om du inte kan se problemet från kvinnans sida utan anklar henne säger det mycket om dig som man.
    Fortsätt diskussionen i den avsedda tråden, jag svarar dig gärna där.
  • Tom Araya
    Anonym (Ann O'Nym) skrev 2018-04-07 23:16:12 följande:

Jomenvisst kunde det intressant, du verkar ha åsikter om allt möjligt och det gillar jag.

Tack! Solig

Friendzondejt.

Sådana har jag haft förut. Jag har inget emot nya vänner, även av motsatt kön. Man kan ha mycket skoj ihop utan att vara kära och dela kroppsvätskor. Drömmer

Jag hade valt "King" istället för "Araya" men det är ju en smaksak.

Jag är inte lik någon av dem, men möjligen lite mer lik Kerry än vad jag är lik Tom.

• Tom Araya
    Anonym (Ann O'Nym) skrev 2018-04-07 23:39:03 följande:

Jag tänkte iofs inte på utseendet utan på att jag beundrar Kings spel men inte Arayas röst.

Aha...ja, det var ju en annan femma. Jag varken bänder strängar som Kerry eller sjunger som Tom. På sin höjd kan det bli lite luftgitarr. Cool
  • Tom Araya
    Anonym (Anna) skrev 2018-04-08 01:02:30 följande:
    Varför skulle jag dejta några anonyma bokstäver på FL?
    De som sagt ja har det svaret själva. Har man inte svaret så borde det rimligtvis automatiskt bli ett nej...eller...? Drömmer
  • Tom Araya
    misil skrev 2018-04-08 01:25:35 följande:

Skulle säkert vara intressant att träffas och diskutera smått och stort medans man inmundigar en back öl.

Skål på den! SkålSolig
  • Tom Araya
    Anonym (mor) skrev 2018-04-08 10:51:28 följande:
    Och plötsligt inser man att man är beige och trist som inte använder droger" KRAAAAM ändå! Puss
    Vissa går bananer även som nyktra... Flört
  • Tom Araya
    John22 skrev 2018-04-08 12:03:57 följande:

Ja det är lite av en fantasi. Tom skulle ta med mig på en båttur i skärgården och viska öm retorik i mitt öra. Jag skulle lekfullt dra mig bort i hopp om att han ska jaga efter och dra mig till sig.

Det hela slutar på en restaurang på Djurgården där det uppdagas att Tom glömt plånboken hemma. Jag spelar upprörd men är hemligt nöjd över att få visa upp hur kapabel och självförsörjande jag är.

Tom vill "följa med upp", men jag vill spela svårfångad och säger "kanske nästa gång."

Dagen därpå slänger jag alla mina tillhörigheter och flyttar till en by i den brasilianska djungeln. Och där är jag nu, i väntan på att Tom ska hitta mig.

Hahaha...
    Så underbart skönt skrivet! Skål
Svar på tråden Skulle du vilja dejta Tom Araya?