BF December 2018
Här är en till som väntar barn i mitten på december. Har en 1.5 åring sen innan.
går alla med i fb gruppen eller finns det någon/några som stannar kvar här? :)
Här är en till som väntar barn i mitten på december. Har en 1.5 åring sen innan.
går alla med i fb gruppen eller finns det någon/några som stannar kvar här? :)
Usch vad jag mår dåligt nu. Helt slut! Illamående hela tiden, men spyr inte. Trött som bara den. Hoppas verkligen att det blir bättre snart för såhär orkar jag inte må i 7 månader till... 9+5 idag.
Sju månader till av det här pallar man ju inte ;) Att få jobb, barnen och hushållsarbete att gå ihop just nu fungerar inte, vilket gjort att huset mer eller mindre förfaller... Skulle bara vilja sova bort hela dagarna ;) Nå, vecka 11 går jah in i imorgon så kanske det vänder snart.
Har ni andra börjat äta vitaminer?
Jag äter
Gravidvitaminer
Omega 3 gravid
Järntabletter
Jag som vanligtvis hatar och har jättesvårt att svälja tabletter har tillomed börjat vänja mig haha
Känner ett tryck i nedre delen av magen och att det som drar på bägge sidor av magen speciellt på kvällarna
Så obekvämt att ha jeans eller tajta byxor pga det, känner mig svullen, absolut ingen riktig gravidmage men har bog svullnat upp en del endå tarmar mm så tycker också det är lite svårt att ha tajta åtsittande tröjor känns som folk skulle reagera
Hur känner ni andra?
Jag går in i vecka 9 imorgon någon annan som känner liknande?