Belysning för hobbyrummet - ska vara LED
Jag har kollat runt lite på belysning till hobbyrummet. Det får kosta lite och har själv hittat några som jag tycker är bra och har lite högre klass. Har ni några bra alternativ för LED skicka gärna länk.
Jag har kollat runt lite på belysning till hobbyrummet. Det får kosta lite och har själv hittat några som jag tycker är bra och har lite högre klass. Har ni några bra alternativ för LED skicka gärna länk.
Gärna strålkastare som håller. Har kollat ljustema.se och www.jula.se men inte hittat nåt sen såg jag att många lampor inte håll kraven. Behöver två bra de får kosta lite också. Med kanske 50 watt LED i varje.
Nu hittade jag ett annat känt svensk företag ecobysweden.se men verkar inte som man kan köpa som privatperson. De har bygglampor kan man säga.
Nu hittade jag ett annat känt svensk företag ecobysweden.se men verkar inte som man kan köpa som privatperson. De har bygglampor kan man säga.
Fungerade perfekt och har tänts och släcks helt automatiskt. Funderar på en solcellsarmatur till ovanför garaget den är på 4-watt med led-dioder.
Nu hittade jag även LED på Jula.se och Bauhaus som hade ganska många lampor att välja på också. Vi har inte kommit längre i processen här mal det långsamt och även fler som är med i besluten.