Inlägg från: Anonym (Hmkvg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmkvg)

Jag blev gravid och då förändrades allt!!!!!!

Herregud vilken jävla psyko familj du kommit in i. Om jag vore dig skulle jag tacka för mig och ta mitt pick och pack och flytta ifrån dårarna! Ta hand om dig!

• Anonym (Hmkvg)
    Anonym (Känner igen mig) skrev 2018-03-14 10:44:18 följande:

Hej, jag känner igen mig i din situation! Jag känner så för dig, vet hur det är att vara höggravid bonusmamma! För ett år sedan fick jag och min sambo vårt första gemensamma barn, i slutet av graviditeten försämrades min relation med både min bonusson och min sambo. Min bonusson som är 9 år tog avstånd från mig, ville ha pappa helt för sig själv m.m. Innan hade vi haft en fin relation. Min sambo som är konflikträdd vågade inte säga ifrån om någonting gällande hans släkt eller hans ex eller hans son...jag kände mig helt övergiven i graviditeten, under förlossningen och tiden efter. All energi min sambo hade gick åt att ta hand om hans son och stötta honom i att få ett lillasyskon. Jag och bebisen fick klara oss själva de första månaderna, så kändes det. Det var fruktansvärt. Nu har det gått ett år och vi håller fortfarande på och reparerar vår relation efter den svåra tid som var då vår son föddes. Min relation med min bonusson är ganska ansträngd numera. Jag står ut och försöker se det positiva, är upp över öronen kär och fäst vid min ett-åring! Och jag och min sambo har på något sätt börjat nå varann igen, vi gjorde båda vårt bästa när vår bebis föddes men vi räckte inte till för varann. Skriv gärna till mig om du vill ha råd och stöd, jag finns här och vet hur du har det! Det är inte lätt att vara bonusfamilj och få bebis, men det blir bättre med tiden allteftersom bebisen blir äldre, jag lovar.

Hur kan man gå med på att bli behandlad på det sättet som du beskriver? Varför vill du ens reparera nåt med en person som svek dig totalt?! Nej skaffa lite självrespekt och flytta från din patetiska sambo och ha ett härligt liv ensam med ditt barn istället!
  • Anonym (Hmkvg)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-03-14 21:58:31 följande:

Dumpa sambon.

Be hans föräldrar dra åt helvete.

Be exet skaffa hjälp åt både sig själv och barnet.

Jag hade ju inte uppfostrat mitt barn en minut i den skadliga och sjuka miljön.

Svar på tråden Jag blev gravid och då förändrades allt!!!!!!