Systeryster33 skrev 2018-04-01 15:52:58 följande:
Gud vad tråkigt :( skickar en kram till dig!! De säger ju att upp till ett år är helt normalt, men vet inte hur mycket tröst det är när man längtar <3
Kanske kontakta bm om2-3 mån OM det inte skulle ha tagit sig då så att ni får råd.. eller direkt om du känner att du inte vill vänta !
Kanske kort lutealfas eller annat som stör!? Inte kollat hela tråden, men tempar du så att du har koll på att du har äl och att du inte missar den?
Som sagt stor kram och hopps att det är er tur snart!!
Tack för ditt stöd. Jag har varit på rutinkoll med VUL till gyn för 4 månader sedan och då såg allt bra ut och jag berättade att vi försöker skaffa barn. Jag har en tjock och fin slemhinna så ägget borde kunna fästa bra sa hon. Jag har tempat med NC i 5 månader och haft Äl varje månad. Har även testar äl test för att kolla om de stämmer överens och det gör det. Vi har inte alltid prickat precis på äl dagen men om inte så dagen innan. Vi är båda 23 år så enligt åldern borde vi vara fertila. Jag har också en regelbunden cykel. Jag har rätt besvärliga menssmärtor under mensem och blöder rätt mycket. Så ibland oroar jag mig för endometrios. Gynekologen tyckte inte att det tyder på endo då allt såg bra ut på Vul men har ju läst att det inte behöver synas där.