Gravid igen efter missfall? Omöjligt?!?
Hej, har ingen aning om vars jag ska vända mig och få litet "hum" på min fundering.. Eftersom jag vill ej skriva i grupper på fb o fråga då jag knappt vet själv om det är så.
*Jag fick mitt missfall v.9 och upptäckte det i v.13 (då jag började blöda) och fick tablett och allting kom ut som det skulle och är ca 3veckor sedan jag gjorde aborten.
Nu till mitt dilemma..
Jag har mått illa tillofrån och trodde att jag fått magsjuka (tider för det nu..) och kräkts en gång o tog en macka och den fick vara kvar, så kunde inte vara magsjuka. Jag tänker även att det är helt omöjligt att vara gravid nu då jag inte ens fått min mens än, har skit ont i tuttarna och måste duscha vaaarje dag (duschar varannan..) för jag luktar skit o håret blir fett. Tog ett grav-test o det var negativt men tror ändå att det är något "lurt" pågång, men känns helt omöjligt att det kan vara så. Var samma när jag var gravid första gången typ "innan" allt börjar.
Går liksom inte ihop i min hjärna på något vis..
Kan det vara så? Eller ska jag vänta o se om mensen kommer?!? Känns helt omöjligt att det kunnat gått så fort isånnafall!!