Meningslöst liv som 25-åring
Hej, jag är en kvinna på snart 25 år. Jag mår i perioder dåligt, som nu, och jag undrar om det finns någon där ute med liknande problem eller som har tips i vad man kan göra....?
Jag tycker inte man ska ha ett meningslöst liv som 25-åring. Eller hur? Men jag har inget, jag har ett förhållande som jag inte vet ifall jag vill vara i, dock har jag en bra familj, utan dem hade jag inte haft något. Jag är 25 år och har enbart två vänner som går att umgås med men som man träffar sällan, kanske 1 gång i månaden. Inga barn, en hund har jag vilket tar upp mycket av mitt liv just nu så SÅ mycket hinner jag inte fundera på livet men nu liksom crashade jag, igen...
Då jag inser att jag inte gör något med mitt liv. Samtidigt som åren bara går, kan inte förstå hur snabbt dem går. Jag har åldersångest. Jag ser inte saker lika intressant längre. Jag jobbar, sedan umgås jag med min hund/familj/pojkvän men inget är riktigt roligt. Jag kommer ingenstans... Vet inte ens vart jag vill komma? Jag står stilla men åren bara sveper förbi, svårt att förklara... Är jag konstig som känner såhär? Någon annan?
Jag inser att tråden inte blev så bra som jag hade tänkt, men jag hoppas att någon kan ge lite input! Jag ville skriva av mig lite, om mina känslor. Varför känner jag såhär?