Inlägg från: Anonym (F23) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F23)

Vi på BC. Inget oseriöst

Skulle gärna använda BC faktiskt och har försökt - men mitt konto blir bara spärrat. Bor inte i Sverige utan i ett annat Europeiskt land, men är i Sverige nästan varannan månad och hade gärna velat stämma sköna träffar då. Men antingen får jag inga skrivrättigheter om jag skapar kontot utanför Sverige, eller om jag gör kontot i Sverige så blir jag av med skrivrättigheterna när jag är loggar in och är aktiv utanför Sverige. Sjukt drygt. Och eftersom BC har en icke-existerande och fungerande admin så blir det lite moment 22. Nästan så jag funderat på att starta upp en egen sida haha...men har inte riktigt kunskaperna eller tiden för det

• Anonym (F23)
    Äntligen18 skrev 2018-05-21 18:37:30 följande:

När jag reste bort blev mitt konto spärrad för att jag var utanför Sverige.

Jag gjorde ett annat konto i det landet och så skicka jag ett trevligt brev till administrationen.

Det var för ett och ett halvt år sen och nu har jag tillgång till den än idag ;)

Men verkar inte som admin vart aktiv på väldigt länge. Jag har iallafaöl inte fått svar på någon av de emails jag skickat, verkar som många andra inte heller fått det.
Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst