Inlägg från: Mamma till S |Visa alla inlägg
  • Mamma till S

Läcka fostervatten? V17?

Idag o igår har jag upplevt väldigt rikliga flytningar, luktar ingenting o är genomskinliga, har inte haft såhär förut! Är gravid v 17 o googlade såklart, o får upp fostervattensläckage, kan man veta om det är det? Sitter i kö till 11-77, kanske kan lugna mig lite men känns lite olustigt eller kan man ha väldigt väldigt vattninga, rinniga flytningar?

• Svar på tråden Läcka fostervatten? V17?
  • Mamma till S
    Meriall skrev 2018-01-28 14:05:24 följande:

Du kan ha såna flytningar absolut. Lukta på det, fostervatten luktar väldigt speciellt.

Rinner det längs benen om du står upp och just torkat bort så är det nog inte flytningar dock.

Pratat med 1177 som kontakta gyn, gyn tyckte inte de lät allvarligt just nu, att jag skulle kontakta bm imorn för ett urinprov? Att det var normalt med dessa flytningar ju fler barn man får? Hm. Vet inte om jag vart så lugnad heller...

Får väl se, får ringa imorn. Suck. Nej rinner inte så mkt så det kommer längst benen... Men ja. Känner mig lite sådär ändå. :(
  • Mamma till S
    Meriall skrev 2018-01-28 14:05:24 följande:

Du kan ha såna flytningar absolut. Lukta på det, fostervatten luktar väldigt speciellt.

Rinner det längs benen om du står upp och just torkat bort så är det nog inte flytningar dock.

Nä luktar ingenting.
Svar på tråden Läcka fostervatten? V17?