Inlägg från: Binabus |Visa alla inlägg
  • Binabus

Plussat mini 2018?

Äntligen har de hänt!

Efter ett MA i sep-17, så har jag äntligen plussat igen med första barnet:D

Finns de kanske fler som plussat nu och oxå har BF i oktober 2018?

Kanske finns de nån Facebook grupp, om inte kanske jag skulle starta en ? Så vi kan bolla lite med varandra utan att andra kan se, alltså en hemlig grupp :D

• Svar på tråden Plussat mini 2018?
  • Binabus
    Anonym (GRATTIS) skrev 2018-01-24 10:16:09 följande:

Grattis!

Jag o killen försöker som fan o längtar tills vi får se plusset ????

Tack, de kommer när ni minst anar de :) Trodde inte heller jag skulle bli gravid så fort efter MA. Men jag slutade tänka på att jag ville bli gravid och la mitt tänkande på vårt bröllop som är snart. Och vips, så va jag gravid. Fastän att jag sa, "hoppas jag inte blir gravid nu, utan till sommaren så vi kan lägga all fokus på bröllop och resa" så hade ställt in mig på att mensen skulle komma igår. Men de kom ingen, så tog ett test. Och de visade pluss direkt. Hoppas bara lilla ärtan vill bo kvar i magen och ha ett fint tickande hjärta tills BF denna gången <3
  • Binabus
    Anonym (GRATTIS) skrev 2018-01-24 10:16:09 följande:

Grattis!

Jag o killen försöker som fan o längtar tills vi får se plusset ????

När har du BIM?
  • Binabus
    cassandraros skrev 2018-01-24 11:05:22 följande:

Stort grattis! Jag hade hoppats på en bebis i oktober men det det ett negativt gravidtest denna månader, får satsa på nästa 

Tack, lycka till och hoppas de kommer ett pluss bästa månad då :)
  • Binabus
    Mialutta skrev 2018-01-24 16:37:46 följande:

Grattis TS till ditt plus. :) Jag hade -4, 5 BIM igår och fick svagt plus. Tog apotekets egna som i foldern visar att man bara är gravid vid starkt streck såsom kontrollsträcket så åkte till apoteket för att fråga. Hon kunde inte svara på det utan fick ett nytt test av annat märke som jag skulle prova. Nyfiken som jag är kunde jag inte vänta tills imorgonbitti och fick där också positivt. Så går allt som det ska har jag BF 2018-10-07:)

Lägger ut bild på dagens test:)

Åh grattis ! :D

Jag har BF 4 oktober om allt går som de ska denna gången :)
  • Binabus

Grattis TS till ditt plus. :) Jag hade -4, 5 BIM igår och fick svagt plus. Tog apotekets egna som i foldern visar att man bara är gravid vid starkt streck såsom kontrollsträcket så åkte till apoteket för att fråga. Hon kunde inte svara på det utan fick ett nytt test av annat märke som jag skulle prova. Nyfiken som jag är kunde jag inte vänta tills imorgonbitti och fick där också positivt. Så går allt som det ska har jag BF 2018-10-07:)

• Binabus

• Binabus
    Anonym (GRATTIS) skrev 2018-01-24 11:56:56 följande:

Hej. Allt e så tidigt just nu. Men såhär ligger det till

har inte tagit p piller sen den 10 januari mensen kom 12 januari och tog slut 15 januari. Så istort väntar jag till min nästa mens ska komma utan att jag har tagit piller. ( abonnelle )

Men däremot har jag fått aå konstiga symptom med kroppen. Kissar 24/7, ont i vänstra sidan nedre delen av magen har spytt från ingenstans, gasig i magen ( tycker synd om killen) och illamående. Men tror att de är symptom att pillerna går ut kroppen.

Håller tummarna för dig! ????
  • Binabus
    Mialutta skrev 2018-01-26 17:27:28 följande:

Nu finns en hemlig grupp på FB, BF Oktober 2018. Den är hemlig vilket gör att den inte är sökbar utan man får hjälpas åt att bjuda in de som vill vara med. Skicka ett meddelande till mig så ska jag försöka lägga till för de som vill vara med:)

Skickat meddelande:D
  • Binabus
    annelie75 skrev 2018-01-26 21:22:57 följande:

Åh jag hade också ett missfall i september. Elle blev igp gått för bebis dog. Men är nu gravid igen i v.7

Åh :( Men denna gången går de nog bra :D
  • Binabus

Har startat en grupp på facebook, BF sep/okt 2018. Den är hemlig, Så den är inte sökbar. Så vill ni va med, skicka meddelande :D

Svar på tråden Plussat mini 2018?