Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Tackar som frågar! :) Det var gått bra, embryot klarade upptining så vi har två kvar i frysen. Vi fick den andra läkaren denna gång och hon var väldigt bra på att förklara saker. Den vi haft förut är inte så pratsam. Hon tyckte det var dags att pröva lite medicinering nu så jag har fått progynon som är östrogen tror jag samt trombyl som är blodförtunnande. Känner mig inte hoppfull men kanske, man vet aldrig. Hur är läget för dig just nu?
Jag väntar på att se den där glada gubben på ÄL testet, men inget ännu. Tror det blir imorgon eller fredag. Hoppas fredag för återföringen lär vara 6 dagar efter om det är samma som sist, och jag vette fan om de har öppet 1 maj.. är dock helt inställd på att vår sista lilla blastis inte kommer klara upptiningen med tanke på hur det gått för de andra, så vi kör egen verkstad här hemma och om det blir återföring ser vi det som ett plus, men inget vi räknar med alls. Vill bara få det överstökat och börja på nästa behandling typ. Positivt tänkande va, haha.
Hoppas sååå mycket att det går för er denna gång!! När fick du testdag och när har du BIM?