• saijda

Vi som försökt med första barnet ca 1 år

Vad tror ni om detta? Finns det en chans till ett pluss <3
  • saijda
    Jooosen skrev 2018-10-05 10:07:40 följande:

Kan inget om temp då jag aldrig tempat. Men det lilla jag vet så ser det där bra ut ju!! Mär skulle mensen komma?

Jag tycker också det.. men vågar inte tro att man äntligen är gravid igen (fick ju missfall i januari :/ )

Enligt flo så är jag två dagar sen med mensen. Men enligt fertilityfriend (som bilden är tagen ifrån) så är BIM imorgon :0
  • saijda
    Jooosen skrev 2018-10-05 10:17:20 följande:

Ser lovande ut på kurvan! När ska du testa??

Antingen senare idag elle imorgon... om jag vågar :$
  • saijda

Testade efter ha hållt mig i cirka 3 timmar. Tror BIM är idag.

Vad tror ni, ser jag i syne eller är det ett svagt streck? :0

Förra gången jag plussade (som slutade i missfall) så testade jag mig först på BIM+4 och fick då ett starkt pluss :/

• saijda

Ser jag i syne?

Vet inte om jag ska vänta några dagar till innan jag tar ett nytt test eller om jag ska köpa ett digitalt. Kanske ska göra båda?

• saijda

Ser jag i syne?

Vet inte om jag ska vänta några dagar till innan jag tar ett nytt test eller om jag ska köpa ett digitalt. Kanske ska göra båda?

• saijda
    Anonymlängtar skrev 2018-10-08 06:09:52 följande:

Tycker jag ser ett svagt streck så tycker du ska köpa ett digitalt och testa igen om någon dag!

Åh då är jag inte snurrig! Jag får göra det, om jag vågar :$
  • saijda
    Anonymlängtar skrev 2018-10-08 06:09:52 följande:

Tycker jag ser ett svagt streck så tycker du ska köpa ett digitalt och testa igen om någon dag!

saijda skrev 2018-10-08 06:18:59 följande:

Åh då är jag inte snurrig! Jag får göra det, om jag vågar :$

Vilket digitalt test rekommenderar du? :)
  • saijda

När jag var på toaletten nyss så upptäckte jag brunt blod typ som gammalt mensblod på pappret.. vet inte vad jag ska tro :(

• saijda
    Anonymlängtar skrev 2018-10-08 22:36:32 följande:

Jag brukar köra clear blue digital med vecko indikator (använde dom när jag va gravid 2 ggr innan) :)

Angående mörkt blod på papperet skulle jag gissa på att år gammalt blod som inte kommit ut tidigare, avvakta nån dag (De svåraste som finns jag vet) och se vad som händer, sen ta ett gravtest igen när hade du bim?

Okej det är sån jag tänkte köpa :)

Det såg ut som gammalt torkat blod typ (sådär brunt). Jag är så rädd för missfall igen :( ska försöka avvakta till helgen med att ta ett nytt test... om jag kan :0 skulle haft det förra veckan
Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år