Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Vad tror ni om detta? Finns det en chans till ett pluss <3
Kan inget om temp då jag aldrig tempat. Men det lilla jag vet så ser det där bra ut ju!! Mär skulle mensen komma?
Ser lovande ut på kurvan! När ska du testa??
Testade efter ha hållt mig i cirka 3 timmar. Tror BIM är idag.
Vad tror ni, ser jag i syne eller är det ett svagt streck? :0
Förra gången jag plussade (som slutade i missfall) så testade jag mig först på BIM+4 och fick då ett starkt pluss :/
Ser jag i syne?
Vet inte om jag ska vänta några dagar till innan jag tar ett nytt test eller om jag ska köpa ett digitalt. Kanske ska göra båda?
Ser jag i syne?
Vet inte om jag ska vänta några dagar till innan jag tar ett nytt test eller om jag ska köpa ett digitalt. Kanske ska göra båda?
Tycker jag ser ett svagt streck så tycker du ska köpa ett digitalt och testa igen om någon dag!
Tycker jag ser ett svagt streck så tycker du ska köpa ett digitalt och testa igen om någon dag!
Åh då är jag inte snurrig! Jag får göra det, om jag vågar :$
När jag var på toaletten nyss så upptäckte jag brunt blod typ som gammalt mensblod på pappret.. vet inte vad jag ska tro :(
Jag brukar köra clear blue digital med vecko indikator (använde dom när jag va gravid 2 ggr innan) :)
Angående mörkt blod på papperet skulle jag gissa på att år gammalt blod som inte kommit ut tidigare, avvakta nån dag (De svåraste som finns jag vet) och se vad som händer, sen ta ett gravtest igen när hade du bim?