Inlägg från: silhuett |Visa alla inlägg
  • silhuett

Jag är ful och det är så jäkla deppigt!

SofieJ skrev 2017-12-22 08:57:50 följande:

Och förresten, jag har också hip dips! Klart att jag hellre skulle vilja ha såna där Beyoncé-höfter, men det är faktiskt inte så svårt att klä sig smickrande i alla fall! Oavsett hur man ser ut måste man lite välja kläder efter kroppsbyggnad om man vill se (enligt normen) fin ut. Kolla online efter tips hur du framhäver det du gillar med din kropp och döljer det du ogillar. Ingen är perfekt :)

Jag tänker också så.. att det finns kläder, sminkningar och hårstilar som är bättre än andra. Jag kämpar själv med det där, att hitta kläder som smickrar min kropp. Börjar i alla fall få ett litet hum om vad som ser bättre och sämre ut..

När det gäller hår och smink är jag för lat för att hålla på med sånt. Jag vet att jag nog skulle kunna se mycket bättre ut om jag orkade hålla efter en kortare frisyr, och om jag sminkade mina ögonbryn dagligen.

Överväger att göra en kosmetisk tatuering efter om jag har så ljusa och glesa ögonbryn, men det svider i plånboken och jag är så rädd att det ska se för skarpt ut. Men ögonbrynen är en sån sak som ger karaktär åt ansiktet och kan ge mycket om man orkar ta hand om dem.
Svar på tråden Jag är ful och det är så jäkla deppigt!