• Airmos

BIM JANUARI 2018

Mudcakemonster skrev 2018-01-19 12:44:52 följande:

Hej igen allihopa. Hade Bim den 6:e denna månad. Tog en liten paus för jag blev så lessen när min mens kom redan den 5.1..

Men nu så har jag ägglossning igen, pos på äl stickan igår och BIM den 31.1. Vi mös till det ordentligt igår så nu får man spännas igen.

Två bim i samma månad :) grattis till alla som har plussat!

KUL och välkommen tillbaka! Håller tummarna för dig! :)
  • Airmos
    Norrlandsbruden skrev 2018-01-20 09:27:07 följande:

Jag hade lite bruna flytningar igår kväll och fick min mens nu imorse, så hoppar över till februaritråden. Lycka till alla ni andra! Hoppas att ni får plus som fortfarande väntar :)

Åh tråkigt! Hoppas på februari för dig!
  • Airmos
    SugarSugar skrev 2018-01-20 12:28:27 följande:

Hej! Hur går det för er som fortfarande inte nått BIM? Jag fick ont i livmodern några dagar efter ÄL och har haft värk sen dess. Har varit lite extra känslig mot dofter.. men det kan vara jag som söker symptom :) Har rikliga "lotionflytningar" men vet inte om det säger något... Har inte känt av brösten eller så.

BIM på måndag. Ont i livmodern (stickningar på vänster sida + molvärk i mitten av tjejmagen) sen ett par dagar efter ÄL som kommer och går men känner av den mer eller mindre hela tiden. Har också illamående, mest på kvällar och nätter som blivit starkare för varje dag som går. Lite ömma bröst men inte så mycket alls. Också upplevt att jag är känsligare för dofter, kan ju såklart vara att jag tänker på det mer. Justa metallsmak i munnen (och det visste jag inte var ett symptom förrän efter jag hade reagerat på det första gången). Inte jättemycket flytningar. Håller tummarna men vågar inte hoppas för mycket. Spännande är det!
  • Airmos

Hej alla.

Jag har BIM imorgon. Haft en del symptom sedan några dagar efter ÄL som jag inte känner igen. Molvärk, illamående, metallsmak i munnen etc. Tog ett cb early imorse som var negativt. :-/ Ingen mens. Blev SÅ besviken då jag verkligen känt att något annorlunda har hänt med min kropp..

Kan man ta ett cb early test som visar negativt på BIM -1 även om jag är gravid tror ni? (

• Airmos
    Laes90 skrev 2018-01-21 05:49:59 följande:

Oj klickade för snabbt !

Här kommer bilden :)

Åh grattis!! Det där ser ju positivt ut!
  • Airmos
    norrland91 skrev 2018-01-21 11:23:26 följande:

Fick mens idag :( såå trist.. Håller tummarna för er andra!

Åh men så tråkigt. Håller tummarna för dig till februari då! Jag har BIM imorgon, ingen mens har kommit men negativt cb early test imorse
  • Airmos

Hej hej har någon här (som varit gravida tidigare) varit med om att ni tagit ett cb early test som visar negativt på BIM -1 men så har nu plussat längre fram ändå? Jag tog ett cb early test imorse som var negativt på BIM -1. Blev så besviken iom att det står på testet att det kan tas from 5 dagar innan BIM. ingen mens ännu dock.

• Airmos
    Alijoh skrev 2018-01-22 06:37:33 följande:

Hej tjejer! Nu har jag gjort digitalt test och visade positivt! Sååå glad (fast man inte vågar hoppas för mycket, allt kan ju hända) :D var bara tvubgen att dela med mig men någon hihi mer än min sambo;)

Åh wow grattis!!
  • Airmos
    lyckligast80 skrev 2018-01-20 12:38:29 följande:
    BIM på måndag, känner absolut ingenting. : /

Inväntar mensen och satsar på nästa ÄL!

9e försöket here we go....
    Hej, du har bim idag samtidigt som mig ju, eller hur? Har du fått din mens än?
  • Airmos
    Lucifer91 skrev 2018-01-22 10:14:35 följande:

Ni som har plussat nu, STORT GRATTIS! :)

Undrar bara, hur länge har ni försökt? Och hur ofta hade ni sex runt ÄL?

Snälla ge mig hopp och pepp inför feb!

Själv kom mensen igår, en dag innan beräknat!

Usch vad tråkigt. Jag håller tummarna för dig i februari. Jag har BIM idag, ingen mens ännu men neg på test hittills. 
  • Airmos
    Ronjaelley skrev 2018-01-14 02:41:28 följande:
    Haha jo jag vet, har ca 1 vecka kvar till bim och har redan tagit två test då jag har så mycket symtom .. har oregelbunden mens och min äl-tester tog slut så vi myste varje dag i 1 vecka för att inte missa haha .. har så ont i mina bröst och har haft det sedan innan äl... har molvärk och är så otroligt trött o känslig hela tiden.. det konstigaste är nog att mina katter är extremt närgångna och ska helst ligga på min mage, speciellt min gammeltant som nästan aldrig är gosig nu för tiden.. var hon min mamma och hennes hund flög upp och nosa på min mage o la sig i mitt knä så fort jag satte mig i soffan.. normalt så kommer hon aldrig till mig förutom när jag var gravid förra gången. Så jag är nästan 100% säker att jag är gravid. Bara att hoppas att magkänslan stämmer :D

Har du barn sedan tidigare? Upplever du några symtom? :)
    Hej, hur har det gått för dig? Nyfiken :)
  • Airmos

Hej hej! Här kommer BIM-listan och PLUS-lista. Många nya har tillkommit vet jag, så om du saknas så är det bara att kopiera och lägga till dig på rätt datum såklart.

Håller tummarna för oss alla. Och Stort grattis till er som plussat hittills! <3

{#emotions_dlg.flower} BIM lista {#emotions_dlg.flower}

12/1 Jagheteralma + LillaMy08

14/1 Håkanhakan

15/1 HäxanSurtant

18/1 Unknown

19/1 stoppsign

20/1 sofiaaa91

21/1 Lindsey77 + GerCho

22/1 Airmos + Anonym1891

25/1 A1610 + Linaamanda + puffen2009

26/1 Litenoliv92 + HJohannesson + MariaS02

27/1 Alyina88 + Basbos + mucklis + Berolfine

28/1 Meej + Milamilis + Lisan101

29/1 Alltidvi + Baraentilligen

29-30/1 carnations + SugarSugar

31/1 Anonym (newbie) + Charliegris + Mudcakemonster

1/2 TuchOfRed

?? Loouiiisee (osäker på när BIM är)

Plus lista

4/1 Annso123 (BIM 1/1)

4/1 ankmamma (BIM 2/1)

4/1 Matildaa1234 (BIM 2/1)

4/1 FörkenFiaLotta (BIM 3/1)

4/1 Divana87 (BIM 7/1)

5/1 Mawie (BIM 3/1)

6/1 Fialooop (BIM 3-5/1)

8/1 boggielo (BIM 9/1)

8/1 qismet (BIM 11/1)

10/1 josgos (BIM 12/1)

11/1 Hellan (BIM 7/1)

11/1 Tildurr (BIM 16/1)

13/1 Imra (BIM 13/1)

14/1 Woohooo (Bim 13/1)

14/1 Lilj3 (BIM 14/1)

16/1 MammaMia1012 (BIM 15/1)

22/1 Alijoh 

22/1 Laes90 (BIM 19/1)

(om du saknas eller ser något som är fel, kopiera gärna listan och lägg till dig själv)

• Airmos

God morgon.

Är på BIM + 2 ingen mens men negativt test imorse. Osäker på vad jag ska tro? Men börjar tappa hoppet. Tänker att om jag är gravid bör det synas på test vid det här laget? Har väldigt regelbunden mens så att den är två dagar sen såhär är inte vanligt.

• Airmos

Hej allihop!

Jag fick min mens idag, BIM + 3. Blev såklart besviken iom att den också bestämde sig för att vara sen just denna månad så jag hann ju få upp hoppet en del. Håller tummar och tår för er andra!!!

• Airmos
    MariaS02 skrev 2018-01-25 16:43:40 följande:

Mina svaga plus har stämt Igårkväll fick jag ett starkt plus på vanligt test. Just nu känns det så overkligt! <3

Åh vad roligt och spännande!!! Grattis!
  • Airmos
    emmaisson skrev 2018-01-27 07:05:04 följande:

YES!!! Plus!!!

Med ett digitalt dessutom :D

ÅH wow!! Stort grattis!!!
  • Airmos

WOW grattiiis! Så kul !

MammaTillTvå90 skrev 2018-01-31 10:47:26 följande:

Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018