• Lottch3n

BIM JANUARI 2018

Storafamiljen89 skrev 2018-01-06 08:44:08 följande:

Jag gjorde ju precis likadant som du, tog ett negativt test på bim - 7. Ett test man tar så tidigt kan man inte lita på, men ibland vinner nyfikenheten.. Jag har dock hoppet kvar ändå och det tycker jag att du också ska ha!

Ja hoppet finns allt kvar. Dock besviken på mig själv..

Med dottern så plussade jag inte tydligt förrän på bim, så antagligen är jag en låghormonare?

När har du bim? :)
  • Lottch3n
    josgos skrev 2018-01-06 09:16:06 följande:

Hang in there, det är nog för tidigt att testa!

Min sambo känner sig helt övertygad om att jag är gravid. Han säger att jag har utstrålning och ett lugn. Han tyckte vi kunde ta ett test men jag vill vänta till onsdag.

Ja antagligen är det för tidigt. Med dottern så plussade jag tydligt först på bim så är kanske en låghormonare?

Haha samma med min sambo ;) Han tycker sig känna igen hur jag var med dottern.

Hoppas våra karlar har rätt :)<3
  • Lottch3n
    Storafamiljen89 skrev 2018-01-06 17:08:05 följande:

Jag har BIM den 11e har jag räknat ut nu. Har ingen app som jag följer utan räknar bara dagarna via kalendern :). Jag är inte så duktig på det där med hormonerna men sist testade jag positivt 4dagar före mensen. Dock var det tvillingar då så då kanske man får högre hormonstegring lite tidigare. Nu har jag lovat mig själv att inte testa innan den 11e iallafall. När har du bim?

Jag fick liksom inte ett tydligt plus förrän på bim+1-2 med dottern så antar att det kan vara samma nu.

Jag har bim 12/1 och har väl lovat mig själv att inte testa förrän 13/1 om mensen fortfarande inte kommit då.

Vill gärna veta innan utomlandsresan :)
  • Lottch3n

Har två nätter i rad nu drömt att jag testat positivt, och det har känts så verkligt. Så verkligt att jag vill gå och köpa test, haha.

Men har lovat mig själv och sambon att först testa på lördag, bim +1.

• Lottch3n
    lillmysan skrev 2018-01-08 08:11:05 följande:

Haha men va sjukt...drömde att jag plussade inatt också!! Dock sjönk min temp (men fortfarande över linjen) idag men hoppas att den höjs igen imorgon :) den ?ska? sjunka 1-2 dagar innan bim, ibland efter så tycker inte att den ska sjunka mer om det nu stämmer stt jag har bim på fre

Jag brukar inte hoppas att drömmar skall vara sanna, men med denna så hoppas jag verkligen att den är sann :)

Jag har ingen koll på detta med temp, men jag håller tummarna för att den stiger igen :)
  • Lottch3n

Ni som tempar. Jag tog tempen nu bara för att se om jag hade feber då jag känner mig väldigt varm och svettas lätt. Den låg på 37,2 och i vanliga fall brukar jag ligga på 36,6-36,7. Vad betyder detta? Eller betyder det ens nått? ;)

• Lottch3n
    Entriss skrev 2018-01-08 09:51:05 följande:

Åh, supersvårt att säga!

Jag själv har en normaltemp på 36,4 och har ju feber redan vid 37,2, så det kan ju helt enkelt bara vara det...

Samtidigt har jag läst mig till nu att tempen stiger och fortsätter ligga högt från ägglossning och fram till mens- om mensen kommer. Då stiger den med 0.2-0.5 grader. Så känns ju som det kan vara vilket som i ditt fall;) 

Du har inte tempat tidigare dagar? 

Haha ja det kan verkligen vara vilket som i mitt fall. Kommer jag över 37,5 är jag typ död ;) Nä detta var första dagen, men kan ju kolla imorgon också ;)
  • Lottch3n
    Liiiinda90 skrev 2018-01-08 19:27:59 följande:

Jag köpte ett cb testa tidigt idag :) tänkte ta de imorgon bim-3 visar inte de något testar jag tidigast lördag. Bim+1 :)

Jag litar tyvärr inte på cb därav att jag undrade om predictor early :)

Jag har lovat att inte testa förrän bim +1 men vet inte om jag kan ;)
  • Lottch3n

Då klickade man hem ett test nu då. På ett sätt hoppas jag leveransen dröjer, haha.

Svar på tråden BIM JANUARI 2018