BIM JANUARI 2018
Ja detta blir första, riktigt spännande!
Vad spännande med första! Har ni planerat länge?
Grattis till alla er som plussar!
Själv vaknade jag i morse och var övertygad om att jag INTE var gravid helt plötsligt. Vet inte riktigt vad som händer med mig, men känns plötsligt tvärsäker på att jag bara haft enorm PMS denna månaden. Jag beställde hem gravstickor igår från testlagret, så jag får väl testa om några dagar och se om det är något eller inte. Pendlar mellan att tänka att det är omöjligt att jag är gravid, till att jag är stensäker på att jag är det.
Hej!
Hoppar också in här. Har bim på söndag den 28/1.
Har haft värsta mensvärken sen några dagar efter ägglossning, vaknat på nätterna och känt av molandet. Testat idag på bim-6 men negativt. Har två barn sen innan. Något är annorlunda i kroppen. Mensvärken är ständigt där. Man blir ju tokig på detta.
Någon som känner igen sig?
Grattis till er som plussat! ??
Idag har de där flytningarna jag har antagit en ny mängdnivå, det är så jag flera gånger idag trott att mensen kommit - och då är jag ändå på BIM-6!! Men, flytningarna, lite ömma bröst och lite molande känsla i livmodern är ungefär också de enda symptomen jag har kvar. Funderar på om min kropp bara spelade mig ett spratt den senaste veckan.
Den har tråden har jag missat - tills nu!
Vad roligt (kanske inte är rätt ord egentligen) att hitta fler som är i exakt samma sits.
Jag har troligtvis BIM 27/1.
Känns som att jag nog är skengravid, bara för att man sååå gärna vill få ett plus. Man letar alla tecken som kan finnas så här tidigt.
Upplever en konstig känsla i nedre delen av magen, det liksom suger på nåt konstigt sätt och hugger till nån gång ibland. Har också mått halvilla under dagen.
Men man blir ju tokig på denna väntan! Vill bara att dagarna ska gå.
Är det någon som tänkt testa sig snart? :)
När vågar man ta ett test? Har BIM runt den 29e. Är det någon idé att testa innan? Hur gör ni som är kvar i tråden och har BIM typ samma dag? :)
Idag har jag varit SÅ trött. Jag vill typ bara sova. Och jag är så seg i huvudet...
Låter vettigt :) Lär inte visa något ändå :)
Jaha, verkar som att jag får se fram emot BIM i februari istället. För nu på morgonen kom mensen.
Lycka till, till er som fortfarande lever på hoppet!!