BIM JANUARI 2018
Hoppar in här, hade ÄL runt julafton enligt Flo appen. Visade dock inget på sticka men knappt fått utslag innan heller. Nu är BM 2/1 så hoppas att den inte Kommer. Bara försök 2 så man kanske inte ska hoppas på för mycket.
Hoppar in här, hade ÄL runt julafton enligt Flo appen. Visade dock inget på sticka men knappt fått utslag innan heller. Nu är BM 2/1 så hoppas att den inte Kommer. Bara försök 2 så man kanske inte ska hoppas på för mycket.
Fick min mens idag trots att den skulle komma 2/1 men hoppas på ÄL i januari denna gången! Håller tummarna för allihopa, nytt år nya möjligheter!
ÄL 13/1 OCH Bim 25/1 håller verkligen tummarna att det går denna gången. Tror den blev ett mf nu i slutet av december för rätt som det var blödde det massor innan Bim och gjorde ont sen kändes ingenting. Höll dock i sig i 3 dagar.. sambon vill inte bli besviken längre så det skulle vara så härligt att få säga att det är ett plus! Någon här som använder Flo och tycker den är bra/ fungerar?
God morgon.
Är på BIM + 2 ingen mens men negativt test imorse. Osäker på vad jag ska tro? Men börjar tappa hoppet. Tänker att om jag är gravid bör det synas på test vid det här laget? Har väldigt regelbunden mens så att den är två dagar sen såhär är inte vanligt.
Det låter ju ändå lovande med symptomen!! Håller tummarna!!
Jag tänker också vänta längre än "vanligt" med att testa. Har visserligen bim först nästa vecka men tänkte vänta tills mensen är över en vecka sen. Vill inte se fler minus...
BIM imorgon och tog ett tidigt test idag alldeles nyss. Visade negativt men ingen mens i sikte. Är det kört denna gången också?
BIM imorgon och tog ett tidigt test idag alldeles nyss. Visade negativt men ingen mens i sikte. Är det kört denna gången också?
Har inte bett om någon gissning. Jag frågade om sannolikheten. Jag kommer avvakta med test.
Mina svaga plus har stämt Igårkväll fick jag ett starkt plus på vanligt test. Just nu känns det så overkligt! <3
Behöver lite hjälp.. är det någon som vet om man kan få nidblödning på BIM +1 och ha Mensvärk eller är det mens? Har ju haft symtom och har fortfarande uppstötningar, illamående, ömma bröst, humörsvängningar och trötthet.. vill bara höra mig för om det är lönt att hålla hoppet uppe eller inte?
Jag har aldrig vart gravid men läst att det kan ta ett tag för kroppen att fatta att den inte ska ha mens även om man är gravid. Du har inte testat dig?