• Wicked977

BIM JANUARI 2018

Hoppar in här, hade ÄL runt julafton enligt Flo appen. Visade dock inget på sticka men knappt fått utslag innan heller. Nu är BM 2/1 så hoppas att den inte Kommer. Bara försök 2 så man kanske inte ska hoppas på för mycket.

• Wicked977

Fick min mens idag trots att den skulle komma 2/1 men hoppas på ÄL i januari denna gången! Håller tummarna för allihopa, nytt år nya möjligheter!

• Wicked977

ÄL 13/1 OCH Bim 25/1 håller verkligen tummarna att det går denna gången. Tror den blev ett mf nu i slutet av december för rätt som det var blödde det massor innan Bim och gjorde ont sen kändes ingenting. Höll dock i sig i 3 dagar.. sambon vill inte bli besviken längre så det skulle vara så härligt att få säga att det är ett plus! Någon här som använder Flo och tycker den är bra/ fungerar?

• Wicked977
    Airmos skrev 2018-01-24 06:51:04 följande:

God morgon.

Är på BIM + 2 ingen mens men negativt test imorse. Osäker på vad jag ska tro? Men börjar tappa hoppet. Tänker att om jag är gravid bör det synas på test vid det här laget? Har väldigt regelbunden mens så att den är två dagar sen såhär är inte vanligt.

Jag har BIM imorgon och ingen mens i sikte. Ingen mensvärk vilket jag alltid har extremt mycket av! Ömma bröst och väldigt trött. Kissar ofta och gör nummer 2 hur många gånger som helst om dagen (ursäkta infon) mådde illa en eftermiddag så det kom upp i munnen annars bara svullen mage och gasig och dessa ömma brösten.. tänker inte testa förrän 1 februari om inte mensen kommer. Tredje försöket för oss. Har haft väldigt många motgångar hela tiden så nu vågar man knappt hoppas.. vet att man bara försöker nästa ÄL men man blir ju så besviken varje gång..
  • Wicked977
    MariaS02 skrev 2018-01-24 11:45:19 följande:

Det låter ju ändå lovande med symptomen!! Håller tummarna!!

Tack! Ja jag hoppas verkligen att det är ett litet frö där men så himla lång väntan innan man vågar testa..
  • Wicked977
    Baraentilligen skrev 2018-01-24 13:14:49 följande:

Jag tänker också vänta längre än "vanligt" med att testa. Har visserligen bim först nästa vecka men tänkte vänta tills mensen är över en vecka sen. Vill inte se fler minus...

Precis! Jag känner likadant. Känns som att det måste bli ett plus om mensen är en vecka sen. Min ät alltid punktlig.. Har inte mensvärk eller någonting och BIM imorgon men verkar inte bli nått med det.
  • Wicked977

BIM imorgon och tog ett tidigt test idag alldeles nyss. Visade negativt men ingen mens i sikte. Är det kört denna gången också?

• Wicked977

BIM imorgon och tog ett tidigt test idag alldeles nyss. Visade negativt men ingen mens i sikte. Är det kört denna gången också?

• Wicked977
    Lucille skrev 2018-01-25 14:16:41 följande:

Har inte bett om någon gissning. Jag frågade om sannolikheten. Jag kommer avvakta med test.

Jag tog ut min spiral 1/11 Och har inte plussat än trots att vi har prickat in alla ÄL sen dess. Tror kroppen måste återställa sig nån cykel iallafall :)
  • Wicked977
    MariaS02 skrev 2018-01-25 16:43:40 följande:

Mina svaga plus har stämt Igårkväll fick jag ett starkt plus på vanligt test. Just nu känns det så overkligt! <3

Grattis!!! :)
  • Wicked977

Behöver lite hjälp.. är det någon som vet om man kan få nidblödning på BIM +1 och ha Mensvärk eller är det mens? Har ju haft symtom och har fortfarande uppstötningar, illamående, ömma bröst, humörsvängningar och trötthet.. vill bara höra mig för om det är lönt att hålla hoppet uppe eller inte?

• Wicked977
    carnations skrev 2018-01-26 11:28:15 följande:

Jag har aldrig vart gravid men läst att det kan ta ett tag för kroppen att fatta att den inte ska ha mens även om man är gravid. Du har inte testat dig?

Tog ett tidigt test på BIM-1 På kvällen som visa negativt. Nu blöder det inte så mycket med extrem mensvärk. Ljusare än vanligt också..
Svar på tråden BIM JANUARI 2018