Inlägg från: Stårschan |Visa alla inlägg
  • Stårschan

Vilka åsikter är obligatoriska för en feminist?

Hm, få se:

- att bara vita män och kristna kan vara rasister, homofober och misogyna.
    - att kristendomen är den enda religionen som är homofobisk, misogyn och våldsam.
    - att vita män är de enda som haft slavar
    - att vita män och kristna inte är och aldrig varit förtryckta eller upplevt rasismen
    - att det är vita mäns fel att icke-vita våldtar
    - att alla vita män är dåliga personer
    - att vita män måste försvinna, detta ska ske via massinvandring vilket tillslut kommer leda till att vita blir en liten minoritet och slutligen efter hundratals år försvinner.
    - att vita män styr hela världen, alla länder, alla städer, alla rika är vita män.
    - att vita män har kvinnoförtryck, rasismen, homofobi i blodet/dna-et

- att ett samhälle bör vara jämställt och att alla ska ha samma rättigheter och skyldigheter.

• Stårschan
    poppa01 skrev 2017-12-30 19:28:59 följande:
    så varför ser man då hela tiden feminister påstår det jag skrev? kanske inte just du tycker det dock, men det är dock mainstream bland feminister att tycker det jag skrev.
    Men grejen är ju att man inte ser detta hela tiden. Det är ditt eget personliga hjärnspöke. Du har fått för dig att det är så, och då letar du upp och hänger dig fast vid de avvikande personer som möjligen har en eller annan av dessa åsikter, och så lägger du ihop allt i samma klump och inbillar dig att det är allmängiltigt. Det skulle inte heller förvåna mig om du själv fyller i en massa luckor och utgår från att om person A tycker B, så menar hon säkert C, D och E också. Jäkla hagga!

Svar på tråden Vilka åsikter är obligatoriska för en feminist?