klyban skrev 2017-12-08 23:06:32 följande:
Det har oftast med man missköter sina tänder, och gnisslar dom.
Och inte amfetamin per se.
Jag har pratat med andra amfetamin missbrukare och visat tänderna och dom sa att det ser likadant ut som dom problemen dom fick pga missbruket dvs tänder som håller på att lossna i roten. Jag är bara i 25 årsåldern
Anonym (...) skrev 2017-12-08 23:10:37 följande:
Tror absolut inte det , däremot kanske man har svårare att bli gravid under tiden man missbrukar . Hörde det av en tjejkompis , hon sa att hon och hennes kille tog tjack hela tiden ett tag och hade oskyddat sex men hon blev inte gravid , sen när de hade slutat blev hon det.
Jag blev iförsej faktiskt gravid under en period när både jag och mitt ex festade väldigt hårt .. visste att jag inte blir gravid jättelätt så trodde inte jag skulle bli det då när vi höll på så mycket , det var mest ladd men just när jag blev gravid hade faktiskt båda tagit tjack också.. och han hade varit vaken flera dygn. Slutade ju med allt när jag fick veta att jag var gravid.
Tror iaf absolut inte man blir steril av tjack , bara som sagt att man kanske ibland har svårare att bli gravid när man håller på , men inte sen när man har slutat.
Hur visste du att du inte blir gravid lätt?